Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 26 juni 2024

Harmonica

 


Heet dit een harmonicakaart, ik heb geen idee maar noem het maar zo.
Ik had nog allemaal verschillende tags liggen van het circusvel 'The Greatest Show' van Ciaobella.
Deze vier van hetzelfde formaat heb ik gebruikt voor deze harmonicakaart.


De tags heb ik flink gesponst met distress inkt 'Walnut Stain' en vervolgens geplakt op bordeaux rood karton.
Toen heb ik er gaatjes in gemaakt en daar doorheen de touwtjes geknoopt alsof het echte tags zijn.



De groene basiskaart heb ik eerst door een sterren embossingfolder gehaald.
Op de één of andere manier vind ik sterren wel bij het circus passen.
Vervolgens heb ik met koperkleurige wax de sterren en de randen bewerkt.
En zo is deze kaart ontstaan.

Ik ben momenteel vrij druk met het maken van het programmaboekje voor het nieuwe seizoen van onze wijkvereniging: kopij maken en verzamelen, foto's erbij maken, posters maken enz.
Dus ik weet niet of ik aan een kerstkaart morgen toekom, laat staan dat ik bij iedereen een reactie zal achterlaten, dan weten jullie het alvast!

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooi drieluik met leuke plaatjes. Succes met het programmaboekje!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Wat een mooie achtergrond voor de mooie plaatjes op de labels.

Eri zei

Een leuke harmonicakaart met die leuke plaatjes op de labels! Succes met je progammaboekje!
Groetjes, Eri

Wies zei

Mooie vouwkaart met leuke achtergrond met sterren en de circus tags.
Veel succes met het maken van het programmaboekje.
Groetjes, Wies

Marjolijn van Elsberg zei

Weer een prachtige tag, kaart met supermooi papier. succes met je drukke bezigheden.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie vouw kaart met de leuke labels leuk papier en leuke details
groetjes ellen

Daphne zei

Wauw, mooi hoor.
Wat passen de plaatjes mooi bij de kleur van het papier.
Leuke vorm, heeft net iets extra's

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje! En heel leuk om labels zo te verwerken. Dat ga ik onthouden, want soms heb ik van die pakketjes waar labels in zitten en geen idee wat ik ermee moet doen. Dus dank voor de tip!

Marjan zei

Leuk die labels op de harmonicakaart, zo is het een anders dan anders kaart en erg mooi! Succes met je programmaboekje, geloof meteen dat het veel werk is!

!neke zei

Super mooi deze kaart !!!!!
Succes met je programmaboekje !!!
groeten Ineke

Nelleke zei

Leuk om op deze manier ene aantal labels op te maken, het wordt zo een mooi en toepasselijk geheel.
Dank je wel voor de kaart die ik van je gekregen heb. heel erg leuk! Groet Nelleke