Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 29 juni 2024

Grote letters


Bij Dutch Card Lovers  vragen ze een kaart met tekst in de hoofdrol:
Ik heb weer een kaart voor zieke Lore gemaakt maar dat was vast al wel duidelijk!
Eerst heb ik op internet naar een achtergrond met panda´s gezocht.
Door deze overlappend af te drukken had ik een A4 vol met kleine pandaberen.


Vervolgens heb ik met grote letters haar naam twee keer uitgestanst en dat moest natuurlijk in zwart-wit zijn, de letters verhoogd opgeplakt.
Her en der heb ik nog wat enameldots geplakt, ik koos voor roze omdat er ook roze stipjes op het papier staan.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

 

15 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kaart voor Lore, heel leuk al die kleine panda's op het designpapier en dan haar naam zo groot erop. Mooi Ank. Ook je harmonicakaart hiervoor is een plaatje. Heel leuk gedecoreerd met die circusplaatjes.
Fijn weekend!
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wat een geweldig leuke kaart heb je voor Lore gemaakt. Zo tof die achtergrond vol met pandabeertjes en haar naam in het groot. Persoonlijker kan het niet!
Groetjes, en een fijn weekend!
Eri

Anoniem zei

Wat zal Lore weer blij zijn met deze kaart! Leuk die panda achtergrond en de grote letters voor haar naam, mooi schaduw effect! Dankjewel voor je deelname aan onze DCL challenge, Ank.
Groetjes, Marjan

Margreet zei

Die is supergaaf!! Wat zal Lore hier blij mee zijn!
xxx Margreet

GerJanne zei

Wat een goed idee om de achtergrond zo te maken. Het ziet er gezellig uit met al die pandaatjes. Mooi met die grote letters!

Nelleke zei

Mooie kaart, zeker het achtergrond papier en de mooie grote letters in zwart wit. Groetjes Nelleke

carla zei

Je kaart met de naam in grote letters ziet er prachtig uit.
Komt mooi uit op het panda papiertje.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Alweer een super leuke kaart voor Lore. Mooi met de panda's als achtergrond.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Heel gaaf Ank !!!!!
groeten Ineke

Angélique zei

Een heel mooie kaart, heel leuk gedaan. Het zou mij niets verbazen als die als naambordje op haar kamerdeur mag prijken.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart voor Lore gemaakt. Wat mooi designpapier heb jezelf gemaakt zo… Zo mooi met haar naam erop. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Super gaaf kaartje!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje voor Lore met het gave pandapapier leuk met de naam in de grote letters erop
groetjes ellen

Daphne zei

Dàt is een goud idee geweest.
Zo leuk dat papier.
Haar naam zo groot is super, wat zal ze trots zijn op deze kaart.

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een geweldig leuke kaart maakte je weer voor Lore!
Daar kan ze alweer wat vreugde uit putten...
Liefs,
Nancy

Kan je misschien haar verjaardag achterhalen? Altijd fijn om dan ook weer een heleboel kaarten te sturen...