Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 18 juli 2024

Gear up for Christmas

 


Hallo allemaal, vandaag ben ik wat laat met mijn kerstkaart maar dat komt omdat ik hem nog moest maken!
Vanmiddag kwam met de post mijn nieuw bestelde Stamperia papier (ja ik ben er weert voor gevallen) en uit het blokje Gear up for Christmas haalde ik meteen inspiratie om deze slimline kaart te maken.
Ik had er ook die-cuts bij besteld die helaas nogal op dik karton zijn gedrukt maar och dan hoef je de dingen niet verhoogd op te plakken. 
Elk nadeel heeft z'n voordeel, zal ik maar zeggen.
Ik doe weer mee met 52WTC 

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi hoor.
Leuk plaatje op je kaart.
Haha soms wil je iets niet bestellen, maar kan je er niet omheen, dan "moet" je wel😊.
Morgen gaan wij naar de Nieuwe Haven met de hondenclub, dus niet naar de Aa-Landen.

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Annemarie en Merit zei

Geweldige kaart is dit, ik begrijp dat je gezwicht bent voor dit papier.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC

Anita van Deur zei

Wauw schitterende kaart!!

Je@net zei

Mooie kaart heb je met dit prachtige papier gemaakt, Ank!

Margreet zei

Wat is die stijl toch leuk! Prachtig papier. Wel fijn toch dat de diecuts zo dik zijn.
Bij ons zouden ze vroeger gezegd hebben: grote stappen gauw klaar. En dan heb je in korte tijd een gaaf kaartje.
xxx Margreet

marian zei

Een schitterende nostalgische kerstkaart heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes.
Groetjes van Marian.

Femmy zei

Wauw prachtig Ank dat was het wachten waard, leuke steampunk stijl ik hou ervan. Groetjes Femmy

Sigrid1972 zei

Prachtige kaart met dit mooie papier Ank!!!
Groetjes, Sigrid

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart Ank. Leuk met deze mooie dame. Ziet er erg leuk uit. Mooi gemaakt. Lastig om je in te houden … als je iets moois ziet. Ik herken het helemaal… als je maar lekker bezig bent toch… Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een leuke kaart. Ik snap wel dat je dit papier en de die-cuts niet kon weerstaan.
Groetjes van Henriët

Anoniem zei

Het is dan ook een mooi kaartje geworden net dit mooie papier. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Eri zei

Een prachtige kaart heb je even snel gemaakt. De dame springt er heel mooi uit, dat geeft een leuk effect.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Je maakte een mooie kerstkaart met dit Stamperia papier, ook de die-cuts zijn super,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Nee dat is zo en voor de kerstpost maakt het niet, dan mag je twee zegels lakken tot 50 gram! Je kaart is namelijk heel gaaf! En ik ben al benieuwd naar de rest met dit papier en de diecuts!

Angélique zei

Ik dacyt meteen "dat is vast papier van Stamperia", heel mooi zoal je het op je kaart hebt verwerkt. De diecuts zijn ook heel mooi.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en plaatje
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja ik snap dat je dit papier niet voorbij kon laten gaan, het is supergaaf. Heel mooi deze kerstkaart Ank. Het lijkt wel een schilderijtje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid Reyners zei

Een mooi kerstkaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Willy’s Creations zei

Heb weer genoten van je mooie creaties😍

groetjes,Willy

Marjan zei

Snap wel dat je ervoor viel, het is pok mooi en past goed bij jouw stijl. Heel mooie kaart, Ank!! Mooi dat dikkere voor de die-cuts, inderdaad geen foam nodig.

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart!!!!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooi papier en afbeelding.
Groetjes, Caroline