Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 25 juli 2024

Kerst met Tilda

 




Je zou het misschien niet verwachten maar ook dit is Tilda papier.
Ik heb de plaatjes netjes uitgeknipt en verhoogd op een ronde kaart geplakt.
Daar had ik eerst met een mask en Ditress inkt Victorian Velvet, sterren op aangebracht.
Verder heb ik met sneeuwpasta gewerkt en spetters met de witte Poscapen.
Deze kaart doet weer mee met 52WTC

Fijne dag!

groetjes van Ank

20 opmerkingen:

Eri zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt met die mooi versierde huisjes in kerstsfeer. Leuk op die sterrenachtergrond.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Ik vind het een schattig kaartje geworden zo in het rond! En dat papier is zeker mooi! Ik hou daar wel van! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

De Hobbykamer van Petra zei

Prachtig mooie kaart Ank.


Lieve groet, Petra

!neke zei

Wat een leuk tafereel !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier leuk tafereeltje is het geworden
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met dit Tilda tafereeltje, je maakte een leuke achtergrond,
Groetjes,
Ansx

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met mooie afbeelding en de achtergrond is er leuk bij.
Groetjes, Caroline

marian zei

Het is weer een prachtige Tilda kaart.
groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie winterse kaart Ank, leuk zoals je alles op deze ronde kaart gecombineerd hebt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Prachtig kerstsfeertje op je mooie kaart. Wat een mooi papier is dat!
xxx Margreet

Henriët zei

Ook een ronde kaart! Leuk met de sterren op de achtergrond en de huisjes en de sneeuwpop in de sneeuw.
Groetjes van Henriët

Femmy zei

Wauw super Ank alles klopt zo mooi op je kaart.
Volgens mij heb ik ook wel Tilda papier gehad vroeger,(oei dat klinkt oud hihi) misschien heb ik het nog wel moet nodig eens door die oudere papierlijnen nakijken. Groetjes Femmy

Trijntje zei

Hele mooie ronde kaart winterse kerstkaart, met al deze leuke materialen. De huisjes zijn erg mooi. Het sneeuwpopje maakt het erg mooi af. Groeten Trijntje

Sigrid1972 zei

Erg leuk een ronde kaart en het roze. Mooie plaatjes van Tilda!!!
Groetjes, Sigrid

GerJanne zei

ik vind het een heel gezellig kaartje geworden met die huisjes! EN de ronde vorm is ook altijd weer verrassend. Heel mooi!

Anita van Deur zei

Oh, die is leuk geworden! Enig de kleurtjes de sterren op het dp en de huisjes de sneeuwpop staat er goed op.

Angélique zei

Oh, prachtig, wat een sfeertje! Heel mooi gemaakt, een goede keuze om er een ronde kaart van te maken.

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhhhh, wat een leukerd weer Ank, ik kan er naar blijven kijken.

Marjan zei

Ik vind het een prachtige kaart, leuk in rond model en wat een mooie plaatjes! Leuk hoe je de sneeuw hebt gemaakt een ook een gave achtergrond!

Femminde zei

Wat een gave kaart is dit geworden!! Dat structuurpasta is er zo mooi bij.
Fijne week!!
Groeten van Femminde