Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 1 augustus 2024

Stoffen sneeuwman

 


Het is alweer donderdag, de weken vliegen voorbij.
Ik ben de afgelopen week vrij weinig online geweest, ik kijk veel naar de Olympische Spelen en door de hogere temperaturen komt er niet veel uit mijn handen.
Vandaag heb ik nog even deze kaart gemaakt zodat ik mee kan doen met 52WTC
Het plaatje is weer een uitgeknipt stofje, de rand er omheen is 2x een halve cirkel.
Ik heb het rode en okergele vierkant gepoetst met distress inkt Walnut Stain.

Fijne dag!
groetjes van Ank

24 opmerkingen:

Trijntje zei

Hele mooie warme kerstkaart heb je gemaakt. De ijskristallen staan er erg mooi op. Leuke kleurencombinatie. Veel kijkplezier bij de Olympische spelen. Groeten Trijntje

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart!

Lieve groet, Petra

carla zei

Je kerstkaart ziet er prachtig uit.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Karien zei

Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt
Groetjes Karien

Anita van Deur zei

Wauw dat heb je mooi gecombineerd Ank een hele mooie kaart!

Colien zei

Leuke kerstkaart is het geworden!
Bedankt dat je er deze week weer bij bent.
grtz Colien [52WtC]
ps je tip om naar Hattem te gaan was een succes, morgen gaan we naar Zwolle. Dankjewel!!

Margreet zei

Wat een goed idee om er een hele cirkel mee te maken en dan die leuke sneeuwpop in het midden. Mooi kaartje!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je mooie kerstkaart heeft mooie, warme kleuren Ank. Ik vind hem weer erg mooi, alles klopt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke stofje en de leuke details
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Leuke kerstkaart in mooie warme tinten.
Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze stoffen sneeuwpop en de prachtige ijssterren cirkel, en in heel mooie en warme kleuren.
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi stofje en die ijskristallen cirkel is prachtig!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Wat een leuke kaart is het! Mooie sterrenrand. Volgens mij heb ik die ook nog ergens...en leuk is at dat de Olympische Spelen zo dichtbij gehouden worden. Zit je niet met het tijdsverschil...

Nelleke zei

Wat een leuk stofje. Te leuk om te laten liggen. Met de rand erom heen en sterren is het een mooie kaart geworden. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Een heel mooie kaart, goed gedaan!

marian zei

Een super mooi kerstkaart heb je gemaakt met het stofje en de mooie ijskristallen mal. Ja erg leuk hè de olympische spelen en fijn dat de Nederlandse sporters nu ook een aantal medailles hebben gewonnen.
Groetjes van Marian.

Daphne zei

Heel leuk idee, en stukje stof knippen.
En je hebt het mooi ingelijst.
De randjes zijn mooi beïnkt, het doet en beetje vintage aan op deze manier.

Sigrid1972 zei

Mooie warme kleuren... een knap kaartje Ank!!!
Groetjes, Sigrid

Marjan zei

Mooi stukje stof voor deze mooie kaart, je laat de tinten ook terugkomen in de omlijsting en het stralende wit laat het er uit springen. Hier ook te warm vaak om te knutselen, gelukkig is het ons werk niet :)

Henriët zei

Wat een leuke kaart met de mooie, stoffen sneeuwman. Die past mooi in de cirkelstans.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Wat een leukerd met dit stofje !!!!!Mooie stans ook !
groeten Ineke
DT52wTC

Femminde zei

Wat leuk om zo de stofjes op te maken!!
Ik heb genoeg stofjes maar niet zulke met mooie tafereeltjes.
Heb nog wel papier waar ik zoiets van kan maken. Maar dit jaar al bijna genoeg kerstkaarten.
En op vakantie ook wel OS gekeken. Van de laatste dagen dan weer weinig gezien.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Trudy zei

Heel mooi kerstkaartje met de leuke sneeuwpop! Wij kijken ook veel naar de OS en vooral naar Femke Bol!
Groetjes Trudy

Marjolijn van Elsberg zei

Ach wat een leukerd weer Ank, die sneeuwman, ik loop achter dus kom nog snel terug.