Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 10 augustus 2024

Feestvarken en verdrietig

 


Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt met het varkentje, die zat ook nog in de verpakking. 
Dat is bij mij met veel dierenmallen zo want ik vind ze best bewerkelijk, je moet veel uitdraaien en dan stel ik het vaak uit.
Maar zittend voor de tv kijkend naar de Olympische spelen heb ik er een aantal gestanst en in elkaar gezet.

Dan heb ik, voor mij heel verdrietig, mijn konijn Balou gisteren in moeten laten slapen.
Hij was bijna 11 jaar en vertoonde al langere tijd ouderdomsgebreken maar hij was nog altijd vrolijk, huppelde vrolijk in huis rond, kwam schooieren om voer en als ik s'morgens beneden kwam werd ik al door hem begroet.
Eergisteren zag ik dat het echt niet goed ging en dus meteen de afspraak gemaakt, hoe moeilijk ik dat altijd weer vind.
Ik mis hem vreselijk.
Hier een foto toen hij nog in goede doen was.

groetjes van Ank

18 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een triest bericht, Ank. Veel sterkte.
Je kaart is erg leuk met het feestvarken erop!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke varkentje, leuk hoe je het hebt verwerkt op de ronde kaart met de bloemetjes erbij
wat verdrietig dat je je vriendje moet missen, heel veel stekte gewenst.
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een leuk feestvarken op je mooie kaart.
Wat triest dat je je Balou moet gaan missen (mooie foto van hem).
Veel sterkte gewenst!
xxx Margreet

Femmy zei

Prachtige kaart Ank, ik heb dat ook met die stansjes gepriegel is het maar wel een leuk effect op de kaart. Heel veel sterkte met het verlies en gemis van Balou. Groetjes Femmy

Trijntje zei

Je hebt een prachtige kaart met dit leuke feestvarken gemaakt. Het gaat mij net zo... ik heb ook een aantal mallen van dieren maar ook nog steeds niet gebruikt... veel sterkte met het verlies van Balou. Ook een huisdier kun je erg gaan missen... groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een verdrietig nieuws. Wat kun je toch een liefde krijgen van een huisdier!
Je kaartje met het varkentje is erg leuk. Ik heb heel veel moeite moeten doen om deze stans alsnog te kunnen kopen.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ach Ank, dat is inderdaad heek verdrietig! Ook al weet je dat het beter is. iI wens je heel veel sterkte!
Je kaart is wel weer een plaatje!

Eri zei

Je hebt een heel vrolijke kaart gemaakt met het feestvarkentje Ank! Wat verdrietig dat je je dierenvriendje Balou moet missen. Veel sterkte!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

O Ank dat is verdrietig nieuws maar wat was hij mooi je Balou veel sterkte. Je kaart is een een topper.

Angélique zei

O jeetje, wat naar dat je je konijn moest laten gaan, wat zal het een gemis zijn, heel veel sterkte.
Je kaart daarentegen is heel vrolijk en feestelijk, superleuk!

marian zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met dat varkentje.
Ja die diertjes zijn best bewerkelijk om te maken.
Ja, wat verdrietig voor je dat je konijn is overleden.
Groetjes van Marian.

Daphne zei

Zo'n leuke vrolijke kaart.
En dan zo'n verdrietig bericht erbij....
Dat is het verdriegste wat je moet doen, zo'n beslissing nemen. Sterkte, wat zal je Balou missen, ik snap dat als dieren liefhebber heel goed.

Marjan zei

Ik las het op FB, ik vind het heel naar voor je, je was echt zo verknocht aan Balou. Maar als goed baasje neem je de juiste beslissing, dat moesten wij jaren geleden met onze hond ook doen, zo'n verdriet heb je ervan. Dat je hem mist is heel logisch, sterkte Ank.
Je kaart je is superleuk, wat een geinig varkentje! Maar herkenbaar dat werk dat je eraan hebt.

Caroline Cards zei

Een mooie feestelijke kaart. Wat verdrietig dat je konijn is overleden. Heel veel sterkte!
Groetjes, Caroline

Ans Gilbert zei

Altijd zó verdrietig om afscheid te moeten nemen van een geliefd huisdier, het is dan ook meteen zo stil in huis, sterkte.
Leuke kaart heb je gemaakt met het varkentje, ik heb geen een van die diertjes, mij lukt dat gepruts niet,
Groetjes,
Ansx

Rajani Rehana zei

Beautiful blog

Elly zei

Je maakte een mooie kaart. Heel veel sterkte met het verlies van je lieve maatje. Wat een lieverd is het wat je zo ziet op de foto. Ze heeft een heel mooi leven bij je gehad, heerlijk zo vrij rondlopen enzo.
Groetjes Elly

Sigrid1972 zei

Leuke ronde kaart en erg leuk aangekleed. Wat een verdrietig nieuws. Dat wordt zeker een gemis!!!
Groetjes, Sigrid