Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 13 augustus 2024

Luiaard

 


Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de luiaard.
Met de temperaturen van vandaag heb ik ongeveer hetzelfde tempo als dit dier.
Ik vond nog een blokje met gekleurd karton in aflopende kleuren en daar heb ik de achtergrond mee gemaakt.
Ik heb gekozen voor oranje om de kaart wat meer kleur te geven.
Verder allerlei blaadjes uitgestanst en daarmee een jungle proberen te creëren.

Dankjewel voor jullie meeleven met het overlijden van mijn konijn Balou.
Ik mis hem heel erg maar ik ben ervan overtuigd dat het beter zo was voor hem.

Fijne dag!
groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige luiaard wat hangt ie daar lekker in de takken
groetjes ellen

Daphne zei

Mooi, de achtergrond lijkt op een zonnige lucht of beter, een ondergaande zon lucht.
Haha ik denk dat wij er allemaal zo bij hangen vandaag, wat een hitte.

Sigrid1972 zei

Onwijs leuk kaartje zeg... Leuk effect met al die blaadjes!!!
Groetjes, Sigrid

Wies zei

Hele leuke kaart met de luiaard relaxed hangend aan een tak. Het past zeker bij het weer van vandaag om rustig aan te doen. En wat verdrietig dat je je konijn Balou moet missen. Sterkte Ans.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha nou hier hetzelfde hoor Ank, elke beweging is te veel. Een superleuke kaart in mooie kleuren en die luiaard steelt de show. Nog gecondoleerd met het verlies van je lieve konijn, logisch dat je hem mist. Sterkte!
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een leuke luiaard op jouw mooie kaart. Zo voel ik me ook de laatste dagen, haha!
Troostknuffel voor het verlies van jouw dikke vriend Balou. Die zit ondertussen in de konijnenhemel dankbaar naar beneden te kijken, blij dat hij zo'n goede thuis had bij jou...
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Een heel leuke kaart, de oranje achtergrond is goed gekozen.
Heel logisch dat je je konijn mist, het was toch je huisgenoot. Nogmaals sterkte.

Anita van Deur zei

Geweldig kaartje vind het een leuke luiaard, mooi verwerkt met het aflopende kleur papier. Sterkte Ank.

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart en met dit weer doen we allemaal een stapje terug.
Het verlies van een huisdier geeft altijd een verdriet maakt niet uit om wat voor dier het gaat.
Sterkte hier mee.
groetjes Marjan.

Eri zei

Toffe kaart heb je met de luiaard gemaakt. Mijn tempo is ook niet veel hoger dan deze leukerd tussen de bladeren. Voor mij mag dit gauw voorbij zijn.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Je hebt een superleuke kaart met de luiaard gemaakt. Maar rustig aan. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Prachtig dat achtergrond papier! EN die luiaard hangt daar lekker in de jungle!

Elly zei

Wat een leukerd deze kaart, ja iedereen was wel een luiaard met deze dagen.
Groetjes Elly

Epie zei

Geweldig leuke kaart , groeten Epie

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, die luiaard, hij hangt lekker daar. En rustig aan doen met de hitte is een goed plan, gelukkig regent het hier momenteel.