Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 25 augustus 2024

Flamingo's

 


Vandaag een zomerse kaart met een wat tropisch karakter.
Die kant gaat het weer de komende week weer op, en ik kijk er niet naar uit, eerlijk gezegd.
Ik heb een aantal flamingo's gestanst.
Dit zijn kleintjes maar ik zou graag de mal van Marianne Design willen hebben, ik ben nog op zoek.
Ik heb ze voor de grote schelp gezet met allemaal bladeren en fel gekleurde bloemetjes.
Ik heb de flamingo's iets teveel zwart in de veren gegeven maar daardoor spreken ze wel wat meer.

Hieronder een paar foto's die ik een paar weken geleden heb gemaakt van flamingo's in de dierentuin.
Ze hadden jongen en dat was zo schattig om te zien.
Wil je nog meer van mijn foto's zien klik dan hier 





Fijne zondag verder!
groetjes van Ank









19 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel gave zomerse kaart, ik vind je flamingo's prachtig en ze hebben ee mooie achter- en voorgrond gekregen.
Mooie foto's heb je gemaakt van de echte flamingo's, lief die kleintjes.

Sarah zei

Wat een mooie foto's! Je kaart is er perfect bij! Fijn dat je Lore zo blijft steunen. Groetjes

Trijntje zei

Prachtige kaart met de flamingo’s . Je hebt ze leuk gekleurd. En de foto’s van de flamingo’s met het jong erbij… super. In het wild krijg je ze haast niet op de foto… . Ze zijn nl erg schuw… tenzij er heel veel zijn. 20 jaar geleden waren we in Kenia en daar waren bij het Nakuru meer heel veel… Die hebben we mooi op de foto. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie tropische kaart heb je met die schelp en leuke flamingo's gemaakt Ank. Die bloemetjes met bladeren maken de zomerse uitstraling compleet. Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Ik had nog nooit een jong gezien van flamingo's, schattig die laatste en eerste foto.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank! En het is goed dat je ze wat meer zwart gaf dat hebben ze nodig. O enig foto`s.

GerJanne zei

Wat een prachtige foto's maakte je! En je kaart is super mooi! Juist gaaf dat zwarte aan de vleugelrand. Spreekt inderdaad meer.
En zou het niet meevallen met de temperaturen? Een dag echt warm toch? Of loop ik achter? Ik hoop het...

Elly zei

Een hele mooie kaart zeg, en wat geweldig die flamingo's, dat is genieten wel,
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met het tropische tafereeltje, wat een gaaf idee de flamingo's voor de grote schelp te zetten
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Nee, voor mij hoeft dat warme weer ook niet, zoals het nu is vind ik het heerlijk.
Mooie kaart heb je gemaakt met de flamingo's, juist leuk dat zwart aan de vleugels,
Groetjes,
Ansx

Henriët zei

Super leuke kaart met de flamingo's. Inderdaad lekker zomers.
Ik wacht wel af wat het weer betreft.
Je flamingofoto's zijn prachtig.
Groetjes van Henriët

Bernadet zei

Prachtige kaart, lekker fleurig en dat (volgens jou) net iets te veel zwarte in de vleugels geeft het kaartje juist net wat meer uitstraling.

Marjolijn van Elsberg zei

WAt een mooie kaart en je foto's! Zo gaafff.

marian zei

Een prachtige kaart met de flamingo's , en ook de foto's zijn prachtig. Ik heb ze laatst nog gezien bij de orchideën hoeve, daar hadden ze ook kleintjes.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Heel mooi deze flamingokaart in de mooie omlijsting van schelp en mooie bloemen en blaadjes! De foto's van de echte zijn prachtig, ik volg je fotoblog, zoals je weet en leuk om ze hier terug te zien weer. Ik heb stansen van Elizabeth Crafts, dat zijn er twee, ook mooi.

Caroline Cards zei

Een mooie zomerse kaart. De foto's van de flamingo's zijn prachtig!
Groetjes, Caroline

Wies zei

Mooie kaart met de flamingo's en de schelp op de achtergrond. Je foto's zijn prachtig!

Femminde zei

Wat een leuke en vrolijke kaart met die flamingo's!! Zo heerlijk kleurrijk.
En wat leuk dat je zo ook echt hebt gezien. Schattig die kleintjes.
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige foto's maakte je, je kaart vind ik ook heel mooi.
groetjes Alma

Willy’s Creations zei

Mooie foto’s Ank..had ook flamingo’s in Spanje gezien…mooie vogels…zaten in een zout meer..je kaartjes zijn weer beeldig..groetjes,Willy