Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 3 september 2024

Zeemeermin

 


Afgelopen week ben ik nauwelijks aan de hobby toegekomen en al helemaal niet aan het bezoeken van jullie blogs.
Het was hier de laatste week van de zomervakantie en dan is het altijd Huttendorp voor de kinderen.
Daar ben ik dagelijks bij om foto's te maken van s' morgens tot s' avonds, van maandag tot en met vrijdag.
Maar nu heb ik weer iets meer tijd om kaarten te maken en ik hoop ook gauw weer bij jullie langs te komen om de achterstand in te halen!
De kaart die ik laat zien is gemaakt met de zeemeermin van MD die ik tweedehands op de kop tikte.
Met een stencil heb ik op de achtergrond met distress inkt bubbels gemaakt, verder alleen maar stansjes gebruikt.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Nelleke zei

Dan begrijp ik dat je druk bent geweest afgelopen week. Hopelijk kijk je er met een goed gevoel op terug. En dan weer heerlijk aan de freubel en laat je eenmotorige kaart zien met de zeemeermin. Altijd leuk 2 e hands koopjes. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Wat leuk dat je al die actieve kinderen op de foto mag zetten, logisch dat je dan niet aan bloggen toekomt.
Je kaart is heel leukmet de zeemeermin, de waterplanten en al die luchtbellen.

Anita van Deur zei

Dat was een hele drukke week voor je, je maakte een super leuk kaartje met de leuke zeemeermin!

Elly zei

Een leuke kaart Ank heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Marjolijn van Elsberg zei

Ik zag je foto's voorbij komen op F.B. echt leuk om dat te doen. je kaartje is weer echt schattig, diep in de zee!! Ik krijg zin om een Disneyfilm te kijken, haha.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke zeemeermin en de leuke details
groetjes ellen

Sigrid1972 zei

Leuk aangekleed met de bubbels!!!
Groetjes, Sigrid

Eri zei

Een heel toffe kaart met de zeemeermin voor al die bubbels. Leuk om allemaal foto's te mogen maken van al die huttenbouwers. Ik had je vorige kaart gemist door mijn vakantie, maar wat is dit ook leuk! En je foto's zijn geweldig van die flamingo's met hun jong. TOP!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart met de zeemeermin gemaakt. Leuk om een mal toch nog te kunnen kopen…. Leuk dat je mocht fotograferen. Jullie troffen het geweldig… je hebt vast mooie foto’s kunnen maken. Groeten Trijntje

carla zei

Een heel leuk kaartje met je zeemeermin.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en leuk die bubbels op de achtergrond.
Groetjes, Caroline