Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 20 augustus 2024

Iets anders

 


Vandaag laat ik iets anders zien dan een kaart.
Dit wandkleedje heb ik voor Lore gemaakt.
Al een poosje zocht ik op marktplaats naar een smyrnapakket, al dan niet gedeeltelijk al gemaakt, want ik wilde dat smyrna knopen nog wel weer eens gaan doen.
Vroeger heb ik er diverse dingen mee gemaakt en ik vond het leuk om te doen.
Toen kwam ik dit pandapakket tegen en om een lang verhaal kort te maken, de eigenaresse zag dat ik een lepeltje van Hattem te koop had (haar woonplaats) en toen stelde ze voor om te ruilen!
Nou dat vond ik wel een hele goede deal en bovendien kwam ze het nog brengen ook want ze moest toch in Zwolle zijn.
Geweldig toch!

groetjes van Ank

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw Ank dat is mooi gemaakt en een goede ruil!

Sigrid1972 zei

Erg leuk en een mooie deal!!!
Groetjes, Sigrid

Eri zei

Wat heb jij een goed deal gemaakt zeg! Wat zal Lore blij zijn met dit panda wandkleed!
Groetjes Eri

Margreet zei

Goede ruil en wat een leuk wandkleedje heb je geknoopt.
Ik heb vroeger ook een (menshoog) kleed geknoopt. Vond het heel leuk om te doen.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een goede deal en een mooi kleedje voor Lore. Ik heb vroeger ook veel geknoopt, die smyrna naald heb ik nog.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Dat was een goede deal. Nu heeft Lore een heel leuke, knuffelbare wandhanger en jij hebt weer eens aan smyrna gedaan.

Hobby Hoogland zei

Leuk wandkleed heb je gemaakt en zo een prachtige ruil.
Heb dit ook wel gedaan , leuk om te doen.
groetjes Marjan.

Marjolijn van Elsberg zei

Nou dat is nog eens een goede deal en wat een leuk kussen voor Lore, daar zal ze vast enorm blij mee zijn.

GerJanne zei

Wauw wat leuk is dit en helemaal het verhaal erachter! Leuke deal kun je soms zo sluiten he? Zo heb ik een bureau (nu mijn naaibureau) via marktplaats. Er stond tegen elk aannemelijk bod. Toen we belden en vroegen wat ze zelf had gedacht, zei ze: nou een goede fles rode wijn? Leuk toch!
En Lore is er vast en zeker hel erg blij mee!

marian zei

Wat een super leuk wandkleedje heb je gemaakt voor Lore. En de deal was helemaal perfect.
Ik heb ze ook pas weer een kaartje gestuurd hoor.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Oh gaaf zeg dat wandkleedje voor Lore, wat zal je haar blij gemaakt hebben! Goede deal en fijn dat ze het nog kwam brengen ook! Ik weet nog dat mijn schoonouders ooit hun vloerkleed samen hebben zitten knopen op deze manier, het ging een leven lang mee.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi wandkleedje met de gave panda, goed ruil heb je gedaan
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Super mooi voor Lore en dat is nog eens een goede ruil.
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat leuk dat je zo via Marktplaats aan dit leuke pakket van de mooie panda bent gekomen. En fijn om te ruilen. Zo is ieder weer blij . De mevrouw heeft een mooi lepeltje, jij weer lekker aan het knopen En dan Lore verassen met dit leuke kleedje met Panda. 3 mensen blij…. Zo leuk. Groeten Trijntje