Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 15 augustus 2024

Kerstolifant

 


Voor deelname aan 52WTC  maakte ik deze ronde kerstkaart.
De laatste tijd zit ik de dieren van MD voor de tv te maken want anders gebruik ik ze niet.
Ik zit dan met een schoottafeltje waarop ik het stansapparaat heb staan en alles meerdere keren uitgedraaid is ga ik ze in elkaar zetten.
Helaas zijn z'n roze wangen wat vlekkerig opgedroogd.

groetjes van Ank

24 opmerkingen:

Eri zei

Heel toffe kaart Ank, je hebt de olifant leuk aangekleed met de kerstmuts en sjaal. Je hebt een mooie manier gevonden om de diertjes toch te gebruiken.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige olifantje en de leuke details
groetjes ellen

Femmy zei

Prachtige kaart Ank en ik vind de wangen van de olifant prima zo, groetjes Femmy

marian zei

Wat een grappige kerstkaart met die leuke olifant in kerstsfeer.
Ja ik vind tv kijken ook altijd saai om zo maar te zitten. Dus doe ik vaak borduurkaarten maken. Maar dit is ook wel een goed idee.
Groetjes van Marian.

Trudy zei

Super leuke en originele kerstkaart! Knap dat je dat voor de tv kan doen! Ik heb altijd zoveel spullen nodig dat lukt mij niet voor de tv!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Geweldig leuk kaartje met deze olijke olifant!

Caroline Cards zei

Heel erg leuke kaart en grappig dat takje hulst in zijn slurf.
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke ronde kerstkaart Ank. Dat "probleem " heb ik dus ook met de diertjes, fijn dat jij een oplossing hebt bedacht.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Je hebt een leuke kaart met de olifant gemaakt . De kerst muts maakt het echt kerstig. . Leuk dat je een manier gevonden hebt om de diertjes toch te maken en te gebruiken op de kaarten. Ik heb ook erg veel papier…. Maar dan heb je keus…. Ook leuk toch.Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

Wat een schat deze olifant in zijn kerst-kleding, hele leuke kaart.
Gezellig dat je er bij bent deze donderdag in augustus.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Daphne zei

Zo zit ik altijd met de radio aan, heerlijk.
Dit is ook een goed idee.
Bij mij thuis kijken ze graag voetbal, maar dat vind ik niet leuk om een hele wedstrijd te kijken, ga dit onthouden, want op de achtergrond meekijken en zoiets in elkaar zetten is natuurlijk heel goed te doen.
Leuke kaart, ik had die wangen niet gezien, totdat je het schreef.

Anoniem zei

Een heel mooi kaartje met die leuke olifant! Heel knap dat je dat voor de tv kan doen. Al die kleine dingetjes, daar heb ik dan ook geen geduld voor! Maar heel leuk gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC, groetjes Marijke

Ans Gilbert zei

De olifant als een vrolijk middelpunt van je kerstkaart, leuk model ook en handig dat je zo de diertjes wel gebruikt,
Groetjes,
Ansx

Suzan zei

Wat een mooi kerstkaartje met de leuke olifant erop!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Henriët zei

Leuke kaart met het schattige olifantje.
Zijn wangetjes vind ik wel schattig zo.
Groetjes vanuit Tallinn (Estland).
Henriët

GerJanne zei

Heel leuke kerstkaart! EN het is slim om ervoor te gaan zitten en dan diertjes uit te draaien. Het vergaat mij net zo. Ik heb een tijdje geleden wat diertjes gestanst en in elkaar gezet en heb ze bijna allemaal alweer gebruikt! Dan pak je ze toch sneller..

Jantine zei

Wat een leuke kaart, Ank en een goed idee om ze voor de tv uit te gaan draaien. De roze wangetjes vind ik erg leuk!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine 52WTC

Angélique zei

Wat een lief olifantje, hij bloost er helemaal van om zo in het middelpunt te staan. Het is een leuke ronde kaart.

De Hobbykamer van Petra zei

Ondanks zijn vlekken, zoals jij het noemt, is het een erg leuke kaart. Hij bloost gewoon heel erg ;-)

Lieve groet, Petra

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een gezellige kerst olifant al hoop ik niet dat hij straks de boom omver loopt, hihi. Leuke kaart!

!neke zei

Leuk die kerst olifant !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Marjan zei

Wat een leukerd! Hij staat enig in je ronde kerstkaartje en in die tekst stans!
Ik vind de diertjes van MD te veel gepriegel, ik heb er het geduld niet voor, alleen heel soms gebruik ik iets dergelijks. Maar hoor geloof ik wel bij een minderheid, want je ziet ze vaak, die hebben duidelijk meer geduld ;)

Nancy zei

Hey Ank,
Eindelijk tijd gemaakt om een kerstkaartenblogrondje te maken...
Wat een vrolijke olifant-kerstkaart maakte je deze week weer! Ik durf ook op de salontafel gaan uitdraaien, vooral als het heel veel van hetzelfde moet zijn. Dan moet ik er niet zo bij nadenken. Maar in mijn ateljee heb ik ook een tv, dus zit ik meestal daar...
Liefs,
Nancy

Femminde zei

Ja leuk geworden!! En ja ik draai ze ook uit en maak ze in series want anders gebruik ik ze hier ook niet.
Als je de aandacht van die roze wangetjes wat wilt afleiden dan misschien 3 stipjes erop zetten met een witte gelpen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde