Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 23 september 2024

Ariël


Allereerst heel erg bedankt voor de felicitaties voor mijn nieuw verworven oma-schap.
Leuk dat jullie allemaal zo meeleven!

Vandaag laat ik een schommelkaart zien.
Het was al lang geleden dat ik er eentje maakte.
Ik had nog een kant en klare zeemeermin liggen dus het moest een onderwater gebeuren worden.
Met blauw gesponste halve cirkel (de andere helft liet ik wit) en daarop weer de grote schelp.
Wat planten erbij en dewdrops bij wijze van luchtbellen.

groetjes van Ank
 

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele lieve schommelkaart met een leuke zeemeermin Ank. Mooi afgewerkt met de dewdrops en de zeewier plantjes.
Lieve groetjes Miranda