Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 15 september 2024

Ik ben oma!!!


De kaart die ik laat zien is voor Lore die inmiddels ook helemaal gek is van luiaards.
Ik heb haar beide favoriete dieren in deze kaart verwerkt, hopelijk brengt het een glimlach op haar gezichtje.

Ja en dan het voor mij geweldige nieuws: de geboorte van mijn kleindochter Nadine!!
Mijn zoon en enig kind is vader geworden, wat bijzonder.
Geboren op vrijdag de 13e, voor ons een absolute geluksdag.
Helaas is het uiteindelijk op een keizersnede uitgedraaid wat voor mijn schoondochter minder prettig is want daardoor is ze nu minder mobiel maar alles is goed verlopen en het grote genieten is begonnen!
Helaas kan ik (nog) geen foto's laten zien want daar zijn de ouders erg terughoudend in en dat moet ik respecteren, maar geloof me het is een schatje om te zien.

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

19 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoera, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter Nadine Ank. Mooie naam en fijn dat op de keizersnee na alles goed is verlopen. Je kaart met luiaard én panda is zo leuk, dat zal Lore zeker leuk vinden.
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Wat een leuke kaart en geweldig fijn nieuws, geniet maar met volle teugen van dit wonder.
Groetjes
Margo

Femminde zei

Wat een ontzettend tof kaartje voor Lore!! Hopelijk gaat het haar geluk brengen.
Kan ze wel gebruiken.
En van harte met je kleindochter. Wat een geweldig nieuws. En ja een keizersnee. Iets langer in het ZH blijven maar dan lekker verder thuis genieten.
Hopelijk wonen ze niet ver weg zodat je haar maar veel mag zien.
Fijne zondag verder!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

O dat is geweldig nieuws van harte gefeliciteerd Ank. Prachtige kaart voor Lore.

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh Ank gefeliciteerd!!1 Wat een genot, je 1e kleinkind. Dat lijkt me zo bijzonder om mee te mogen maken. Wat zal jou wereldje er ook anders uit gaan zien. Geniet er maar van.
Een leuk kaartje heb je weer gemaakt voor Lore.

Margreet zei

Hiep hiep hoera! Proficiat met de geboorte van je kleindochter Nadine. Geniet er zoveel mogelijk van!
Wat een enige kaart voor Lore!
xxx Margreet

Wies zei

Wat geweldig Ank. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter Nadine. Fijn dat alles goed is verlopen en voor je schoondochter een goed herstel toegewenst. Geniet van dit wonder.
En een mooie kaart voor Lore met haar favoriete dieren.

Trijntje zei

Wat fijn Ank. Gefeliciteerd met je kleindochter Nadine. Je hebt een prachtige kaart voor Lore gemaakt. Ik zal binnenkort ook voor haar aan de slag… Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

geweldig, gefeliciteerd met je kleindochter.
mooie kaart voor Lore
groetjes Alma

Eri zei

Oh wat een geweldig nieuws Ank! Gefeliciteerd met je kleindochter Nadine. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!
Je kaart voor Lore is super met de Panda en Luiaard!
Groetjes, Eri

Nelleke zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter Wat is dit mooi nieuws zeg.Zo mooi dat je dit mee mag maken. Je maaktetrouwens ook een mooie kaart voor Lore. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Fantastisch, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter! Geniet ervan!
Voor Lore maakte je een heel lieve kaart, leuk met de dieren erop.

Elly zei

Dat is fantastisch nieuws, van harte gefeliciteerd! Dat wordt nu altijd genieten heerlijk hoor. En je maakte een mooie kaart.
Groetjes Elly

Daphne zei

Gefeliciteerd OMA!!!!
En nieuw leven, altijd mooi.
En ik geloof je hoor, ook zonder foto's!!
Je kaart voor Lore vind ik heel lief, wat zal ze ondertussen al een grote stapel kaarten hebben, ik denk dat ze haar hele kamer ermee kan behangen zo langzamerhand.

Creaellenknutselsite zei

van harte gefeliciteerd met je kleindochter,
wat heb je ook weer een mooi kaartje voor Lore gemaakt met de schattige diertjes
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh wat geweldig Ank!!!! Van harte gefeliciteerd met je kleindochter Nadine. Dat het een schatje is geloof ik meteen. Kindje die geboren worden met een keizersnee zijn vaak zo ontzettend gaaf. Geniet ervan!
En je kaart voor Lore is erg mooi!

joke zei

Van harte gefeliciteerd Oma met je kleindochter, wat een mooie naam heeft ze gekregen. Ga er heerlijk van genieten. Je kaart voor Lore is ook weer een plaatje.
Groetjes Joke

Caroline Cards zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter en wat een mooie naam is het. Geniet er maar lekker van! Voor Lore maakte je een mooie kaart.
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Yeah!!! Ze is er dan, wat zal je blij zijn en trots! Mooie naam ook. van harte gefeliciteerd en geniet ervan, Oma! Hopelijk is mama snel weer op de been.
Je kaart voor Lore is super, erg gaaf kaartje en hopelijk inderdaad een glimlach.