Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 11 februari 2021

52 WTC, week 6

 


Het is alweer donderdag en dus tijd voor een kerstkaart.
Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC .
Met dit winterse weer is het niet moeilijk om inspiratie voor kerstkaarten te krijgen!
Voor deze kaart heb ik weer hetzelfde stofje gebruikt als de vorige keer.
Met een stans heb ik een rondje uit de stof gestanst en daarom heen een kadertje geplakt, zo kun je mooi eventuele rafeltjes wegwerken.
Ter versiering lint, pailletten en een rendier paperclip gebruikt.
Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

24 opmerkingen:

Trudy zei

Hele leuke kaart en wat leuk dat stofje!
Groetjes Trudy

Eri zei

Deze is heel erg leuk geworden Ank, helemaal geslaagd met de subtiele versiering.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooi kaartje met het schattige sofje leuk idee om het uit te stansen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Schattige kaartje met de stof en een super gave paperclip Ank.

Caroline Cards zei

Wat een geweldig mooie kaart Ank. Die stoffen afbeelding en clip zijn super leuk!
groetjes, Caroline

Rosina zei

Prachtig is dit kerstkaartje Ank, een goed idee om die stoffen cirkel een gestanste ring te leggen..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kaart Ank....mooi plaatje heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Elly zei

Wat een prachtige kaart zeg.
Groetjes Elly

Laurespage zei

Mooie kaartje en het stoffen lintje past er perfect bij zoals de paperclip en de rode parel op de juiste plaats.
Groetjes, laurette

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kerstkaart met een schattig plaatje...
gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creanita60.blogspot.nl zei

Super leuk kaartje en wat een leuke paperclip heb je gebruikt.
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een grappige paperclip Ank. Leuke kerstkaart heb je met dat stofje gemaakt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Wat een toffe kaart, Ank. En die paperclip is geweldig zeg. Dat je m zelfs nog een rode neus hebt gegeven, helemaal top!
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annerieke zei

Wat een mooie kaart, ik vind de afbeelding op het stofje toch zo leuk.
Groetjes, Annerieke

Henriët zei

Wat een leuke kaart! En dan die paperclip met zijn rode neus. Leuk!!
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Wat een leuk plaatje is dit! ik dacht dat het een plaatje was, dat is het ook maar dan van stof. leuk geworden ook met de rendier paperclip met zijn rode neus. groetjes, Nelleke

Colien zei

Wat een leuk idee om een stofje te gebruiken, mooi effect!
Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijks challenge bij 52 Weeks to Christmas.
Grtz Colien

Els zei

Een pracht kerstkaartje en wat en leuk paperclipje. Past er perfect bij.
Leuk dit plaatje.
Groetjes, Els

Marjan zei

Enig dat stofje met de leuke kerstman met zijn rendier! het lintje erachter staat er goed bij, en zo leuk die clip! Gaaf kaartje, Ank!

!neke zei

Wat een leuk idee is dit !
Ziet er gaaf uit !
Groeten Ineke
DT52WTC

Trijntje zei

Het is een geweldig leuke kaart Ank. Mooi mwt dit lint en afbeelding groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Bedankt voor je reactie op mijn kaart
Super leuke kerstkaart heb je gemaakt.
Mooi stofje heb je gebruikt.
Groetjes Elle-jeanne

Monique zei

Wat een prachtig kaartje Ank. Ik heb ook nog heel veel stofjes liggen maar ik vergeet ze gewoon te gebruiken. Jij doet er iets moois mee!
Lieve groetjes Monique

Anneke zei

Leuk dat je met stofjes werkte. Supermooi!