Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 9 februari 2021

Lavendel

 


Met het mooie papier van Stamperia heb ik deze kaart gemaakt.
Ik weet zelf niet zo goed wat ik er van moet vinden eerlijk gezegd.
Het papier heb ik met de distresser bewerkt.
Het plaatje wat ik uit het dessinpapier heb geknipt heb ik verhoogd opgeplakt.
Rondom een kantje.
Achter de strook met tekst heb ik een ander kantje geplakt.

groetjes van Ank

12 opmerkingen:

GerJanne zei

Mijn eerste reactie was: heeee, wat leuk! Komt misschien doordat ik shabby chic altijd moeilijk vind, maar wel mooi te zien.. EN de eerste reactie is vaak de beste.. dus...

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hallo Ank,

Wat herkenbaar, overkomt mij ook weleens en vaker dan mij lief is.

Ik vind je kaart wel mooi geworden. Vooral het DSP vind ik gaaf en het gebruik van de distresser geeft hem een vintage achtige look.

Groet Ina

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank!

Eri zei

Mooie kaart is het geworden hoor, chique met het kant en het mooie papier. Je reactie is herkenbaar, zelf zie je er iets aan of juist niet, maar er niets mis mee!
Groetjes, Eri

Elly zei

Ik vind je kaart erg mooi! En ik hou van met de distresser te werk gaan, ik doe dat altijd met een mesje.
Groetjes Elly

vintagebyina zei

Prachtige kaart met mooi papier!
Groetjes Ina

Trijntje zei

Mijn eerste reactie is ook een leuke kaart Ank. Je hebt alles erg leuk gecombineerd. Mooie details.. Volgens mij niets mis mee. Maar soms begin je zelf te twijfelen.. Ik haal soms de kaart weer uit elkaar als het me niet naar de zin is... Of ze belanden in de kachel... Ik had onlangs een kaart geborduurd en dat was me niet naar de zin...Een paar weken bewaard maar bleef zo.. Wij zijn soms te kritisch op ons zelf. Maar deze kaart is prima...Groeten trijntje

Trudy zei

Ik vind het een hele vrolijke kaart!
Groetjes Trudy

Annerieke zei

Wat een mooie romantische kaart, ik houd wel van deze stijl.
Groetjes, Annerieke

Henriët zei

Ik vind hem mooi hoor! Doet me denken aan Franse borcante marktjes in de zomer.
Groetjes van Henriët

Els zei

Een mooi romantische kaart en wat een leuke kleine takjes.
Groetjes, Els

Els zei

Een mooie kaart en leuk dat kantje.
Groetjes, Els