Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 15 februari 2021

Slimline kaart met bloemen

 


Bij DCL vragen ze een slimline kaart met bloemen.
De afmetingen van een slimline kaart zijn 10 x 21 cm.
Dit is wat ik er van gemaakt heb.
Ik heb hem niet helemaal rechthoekig gemaakt maar met een golvende bovenrand.
De papiertjes komen uit een ouder blok van Action.
De enorme bloem zat op een haarclip en heb ik al heel lang en kwam ik bij het rommelen weer tegen.
De randen van de kaart en de opleg heb ik bewerkt met distress inkt Dried Marigold.
Een paar takjes in bijpassende kleuren gestanst en daarop wat dewdrops.
En als laatste de tekst er op gestempeld.
Ik lees weer heel graag wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank



17 opmerkingen:

Marjan zei

Beauty van een kaart met het mooie roze papier en de weelderige bloem! Mooi model ook, zo kan het natuurlijk ook met slimline!
De takjes swirls staan er erg mooi bij!
Fijn dat je weer meedoet met DCL, Ank!

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, het model, papier en de geweldige bloem die wat bewaard heeft wat Ank.

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie romantische slimline kaart! Gaaf ook dat golfrandje aan de bovenkant. Leuk dat je meedoet met onze DCL challenge Ank.

Trudy zei

Wat prachtig gemaakt deze bloemenkaart, leuk die grote bloem!
Groetjes Trudy

Henriët zei

Wat mooi! Leuk met dat golfrandje aan de bovenkant. Goed dat je de bloem had bewaard. Kwam nu goed van pas.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Wat een prachtige slimline kaart . Mooie grote bloemen erop.
Groetjes , Elle-Jeanne

Trijntje zei

Wat een prachtige slimline kaart .wat een idee. Ja bij het opruimen kom je nog weleens wat tegen. Ik heb
Vanmiddag hobby tijdschriften na gekeken en opgeruimd. Leuk om te zien. Hoe het in de loop der jaren veranderd is . Wat bruikbare spullen uitgeknipt. Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, wat een prachtige slim line kaart Ank. De grote bloem is een echte blikvanger. Heel mooi met de takjes en de dew drops.
Gefeliciteerd met je winnende kaart! Dit word er vast ook zo één.
Groetjes, Eri

Els zei

Een prachtige kaart en mooi die bloem met randje.
Groetjes, Els

Elly zei

Een prachtige slimline kaart! Hou er wel van.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart mooi dp papier en details
groetjes ellen

Anneke zei

Apart formaat waar jij goed overweg mee kon, wow!
Wie dit ontvangt heeft heel zeker een heel fijne dag!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Ellen zei

Wat een mooie "Slimline" bloemenkaart Ank!
En wat een prachtige bloem.
Bedankt voor je deelname aan DCL en nog gefeliciteerd met je winnende kaart van de vorige uitdaging.
Groetjes Ellen

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie uitwerking van de challenge, leuk ook dat je kaartje staat. Mooie bloem ook, kortom, heel geslaagd. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele mooie Slimline kaart Ank! Leuk dat je hem staand hebt gemaakt en een prachtige bloem zit erop. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

anja curvers zei

Heel erg mooi zo met die aparte vorm. Fijn dat je meedoet bij DCL.