Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 18 februari 2021

52 WTC, week 7

 


We zijn alweer voorbij de helft van februari, wat gaat de tijd toch snel.
'Met een schok' kwam ik tot de ontdekking dat ik volgende week donderdag de 25e jarig ben, daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan.
Dat wordt waarschijnlijk een dagje alleen zitten vanwege corona, helaas.
Misschien zijn er mensen onder jullie die mij een kaart willen sturen, dat zou ik heel leuk vinden.
Via mijn profiel kun je m'n emailadres vinden om mijn gegevens te vragen.

Dan over tot de orde van de dag!
Week 7  voor de kerstkaarten bij 52 WTC .
Mijn bijdrage is dit keer een ronde collagekaart.
Deze mal komt uit China en is dus iets anders dan die van MD.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Graphic45 en ik heb alles uit één velletje gestanst.
Twee 'gouden' sterren heb ik op elkaar geplakt, ze pasten precies in elkaar.
Nog een paar goudkleurige accenten erbij en dat was al.
Fijne dag!

groetjes van Ank



29 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow prachtige kaart Ank, mooie vakverdeling.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje met die ronde layout mal Ank..
prachtig designpapier gebruikt en die gouden ster maakt hem heel chique...
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi hoe je cirkel layout hebt verwerkt
leuk dp papier heb je gebruikt
groetjes ellen

jackelien zei

Prachtige kaart ik heb de mal ook heel bewerkelijk maar wel heel gaaf.
Heb een mailtje gestuurd voor je adres
Groetjes Jackelien

Diny zei

Wat een super leuke kaart Ank!
Je hebt de traditionele kleurtjes gebruikt en hier en daar wat met goud gestrooid....mooi gedaan!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi zoals je deze cirkelkaart aangekleed hebt Ank, ik vind het een chique, mooie kerstkaart.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC

Eri zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt Ank, heel mooi hoe je de kerstrozen verdeeld hebt over de verschillende vlakken. De gouden details maken het helemaal af.
Groetjes, Eri

Creanita60.blogspot.nl zei

Het is een hele leuke kaart en mooi met de gouden accentjes erbij.
Groetjes Anita

Marjan zei

Heel mooi papier om dit model mee tin te vullen en wat mooi staand e gouden acenten! Prachtgie kaart, Ank!
Haha, nou jouw verjaardag wist had ik al in de smiezen door mijn blogmaatjeskalender ... ik heb je kaart al geschreven hoor, die komt eraan binnenkort.

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Papier keuze is helemaal top !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Laurespage zei

Een hele mooie lay-out voor je kaart en heel mooie papier !
Groetjes, laurette

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart, wat heb je prachtig dessinpapier gebruikt, schitterend met die poinsettia's op. Feestelijk met de gouden ster(ren).
groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Mooie kaart, Ank, met heel mooi papier gemaakt.
En deze ronde mal van Ali is ook erg leuk om te gebruiken.
Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Freubelmina zei

Wat een prachtige kerstkaart Ank, erg mooi papier in de prachtige mal.
Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
Je bent een dag later dan ik! Je mag me een mail sturen dan wil ik je wel een kaartje sturen hoor.
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma xx

Ans Gilbert zei

Je hebt prachtig papier gebruikt voor deze mooie kaart, ik heb deze stans ook de gouden accenten zijn er mooi bij,
Groetjes
Ansx

Marjolein zei

Mooie kaart Ank! En ik ga je een mailtje sturen. Zo leuk om verjaardagspost te krijgen! Groetjes Marjolein

Nancy zei

Hey Ank,

Wat een leuke cirkelkaart maakte je. Het kerstrozenpapier is er mooi op verwerkt.

Liefs,
Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart, de mal heb ik ook nog liggen, zo maal je in een handomdraai wel weer eens een ander kaartje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Nou , deze is ook mooi! Prachtig papier heb je ervoor gebruikt. Ja, gek is dat he, dat verjaardagen en zo nu heel anders voelen. Normaal ben je er langer mee bezig en bedenken wat je gaat bakken en eten etc..hoeft nu allemaal niet. Duimen dat je volgend jaar weer echt kunt vieren!

Elly zei

Heel mooi je kaart Ank.
En ik ga je even mailen.
Je bent een dag later als mijn man jarig. Ja de tijd vliegt snel..ik tegen de meiden ojee pa is volgende week al jarig hoor.
Groetjes Elly

Els zei

Een super leuke kaart met deze mal en mooi met dit Designpapier.
Fijne dg en groetjes, Els

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en het papier met de bloemen is heel mooi!
Je krijgt een mailtje van me.
groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat blijft dit toch een leuke mal. Elke keer als ik hem voorbij zie komen bedenk ik dat ik hem ook eens aan zou moeten schaffen. Heel leuk om hem zo te combineren met dit papier en de gouden accenten!

Trudy zei

Prachtige kerstkaart en wat een leuk model! Ik wil je wel een kaartje sturen het lukt me alleen niet om je te mailen. Misschien kun je je mailadres in een reactie achterlaten?
Groetjes Trudy

Wilma zei

MOOI kerstkaartje Ank.
Liefs Wilma ☺☺☺

marian zei

Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt met deze mal, mooi die traditionele kleuren. Ik zal je een mailtje sturen. Mijn broer is een dag eerder jarig kan er ook niet naar toe, dus hij krijgt ook een kaartje.
Groetjes van Marian,.

martina's kaartjes zei

ziet er erg mooi uit ! geslaagd kaartje
fijn dat je er deze week weer bij bent,
grtjs, martina DT 52 WTC

Trijntje zei

Ik vind het een prachtige kaart. Erg Leuk met het paper zo. De mal lijkt veel op die van Marianne . Ik heb je kaart al klaar... zeker leuk om post te krijgen nu je je verjaardag niet echt kan vieren. Nog een fijn weekend . Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Ank.
Mooi papier en een prachtige mal heb je gebruikt.
Groetjes Elle-jeanne