Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 21 februari 2021

Nog een slimline kaart met bloemen

 


Vandaag laat ik nog een slimline kaart met bloemen zien die meedoet aan de challenge bij DCL .
Deze kaart is weer heel anders dan mijn vorige bijdrage.
De basis is een dubbele rode kaart met daarop een uitgestanste zwarte oplegkaart.
Daar weer bovenop een witte kaart waarvan ik de rand met een MFT stans heb uitgestanst.
Omdat de kaart langer was dan de stans heb ik een deel moeten herhalen.
Het was even uitmikken dat het mooi aansloot.
Ter versiering heb ik rode plaksteentjes gebruikt en een rode tekst.

Ik lees weer heel graag wat jullie er van vinden.
groetjes van Ank

13 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig dit slimlinekaartje met die prachtige stans erop...Het is je perfect gelukt deze te verlengen...KNAP gedaan!!!
groetjes en een fijne zondag
Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi effect geeft deze stans in zwart/wit! De rode steentjes maken het helemaal af. Gaaf gedaan! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

Marjan zei

Leuk zoveel verschillende soorten kaartjes, ik hou van afwisseling. Mooi met de witte stans met de rand zo fijntjes tegen het zwart. De rode accentjes maken dat heel mooi af! Gaaf kaartje Ank en erg leuk dat je weer met ons meedoet!

Anita van Deur zei

Zo dat is mooi gedaan Ank, het rood met zwart en dan de bloem stans super mooi.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze opengewerkte rand tegen het zwart. Knap zo netjes als je die stans verlengt hebt Ank. De rode accenten zijn er mooi bij.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuk zo met de bloemen rand. De glittertjes doen het mooi on dd bloemen. Deze rand komt mooi uit op een slimline kaart. Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, wat een prachtige kaart met die mooie bloemenstans. De rode accentjes zijn tof in de vorm van de steentjes!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Wauw!! Wat een mooie kaart! Rood-wit-zwart blijft een erg mooie combi.
Groetjes van Henriët

Elly zei

Ik vind hem heel mooi.
Groetjes Elly

Els zei

Wat een schitterend mooie lime line kaart Ank en wat een pracht stans heb je gebruikt. leuk met de rode plaksteentjes.
Groetjes, Els

Trudy zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

anja curvers zei

Prachtige kaart op deze manier, mooi zwart wit en een beetje rood. Bedankt voor je deelname aan DCL.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie, sierlijke stans heb je gebruikt op je kaart! Mooi gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!