Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 16 maart 2021

Nog meer pasta


Ik heb vandaag nog een kaart die mee doet met het Lift Challenge Blog waar ze structuur vragen die is aangebracht middels een stencil en de structuur moet goed zichtbaar zijn.
Ik deed al mee met deze kaart en de kaart van vandaag is weer heel anders.


Ik heb de kaart helemaal in zwart/wit gemaakt met een stencil dat uit China komt en dat is meteen te merken als je het vergelijkt met het stencil van de andere kaart die ik maakte.
Dit stencil is aanmerkelijk dunner en daardoor is het veel lastiger om er een nette 'afdruk' met reliëfpasta mee te maken.
Het is meer sjabloon voor inkt afdrukken.
Maar het is min of meer gelukt en dit is wat het is geworden.

groetjes van Ank

 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Vind je kaart toch super geslaagd Ank.

Henriët zei

Prachtige kaart! Mooi zo in het zwart-wit.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
Design Team Marianne Design Blog

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaart weer! Chique effect dat zwart wit

Hobbygroet Lisanne

Nancy Soetaert zei

tof met dat lampionplantje ! Mooie kaart!
Nancy

Rosina zei

Heel mooi deze kaart met reliëfpasta Ank, zo gaaf met die witte bloemen op de zwarte achtergrond...
groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een prachtige kaart! Mooie stencil. EN toch goed gelukt ondanks dat deze wat dunner was..

jackelien zei

Hoi
Wat een mooie slimline kaart.
Ik vind hem super gelukt.
Groetjes Jackelien

Elly zei

Heel mooi deze kaart! Ja dan moet je heel voorzichtig zijn met die stencils, die van de Action zijn ook al zo dun en teer.
Groetjes Elly

Marjan zei

Ja, niet alles is kwaliteit van Ali, klopt. Je kaart is mooi en heeft een heel chique uitstraling, Ank! De parels maken het echt af! Dank je wel voor je inzending bij onze Liftchallenge.

Trijntje zei

Het is leuk geworden Ank. Eens wat anders. Maar daar ben je goed in. Groeten Trijntje

Els zei

Erg leuk kaart met de structuur pasta erbij.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Ik vind het toch echt goed gelukt met dit dunnere stencil. Het wit steekt ook zo mooi af op het zwart, heel mooi gedaan! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

Cornelie zei

Ik snap wat je bedoelt, maar vind het toch een mooie afdruk geworden hoor. Mooi in het zwart wit! Dank je wel weer Ank!