Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 9 maart 2021

Stamperia restjes

 



Net als de kaart uit de vorige post is deze ook gemaakt met het prachtige papier van Stamperia 'Forest'.
De collagemal had ik al een poosje maar eigenlijk nog nooit gebruikt maar o.a. op de voorkant van dit papierblokje staan prachtige kleine afbeeldingen en dus werd het nu tijd de mal te gaan gebruiken en een mooie collage samen te stellen.
Dit is het geworden.


Voor de afwerking heb ik een veertje, een uitgeknipt blaadje en wat sequins gekozen.
De tekst heb ik ook uit een klein restje van het dessinpapier gestanst.
Zo kun je mooi de kleine restjes opmaken, in een collage vormen al die verschillende stukjes toch een mooi geheel.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je restjes kaart is prachtig Ank, het papier vind het hert zo mooi, fijne dag.

Marjan zei

Mooi Ank! De Stamperia plaatjes zijn echt prachtig en erg mooi verwerkt op je kaart! Het frame staat er prachtig bij, net als de veer met sequins en blaadje, supermooi!

Elly zei

Mooie kaart en leuk zo met die verentoef onderin
Groetjes Elly

Nicole Parmentier zei

Ik krijg spontaan zin in een boswandeling als ik dit zie Ank. Echt prachtig!! Ik vind de kaart met de vissen ook heel mooi die je in je vorige post liet zien. Misschien moet ik toch eens op zoek naar dit gave papierblokje...

Eri zei

Wat een leuke collage heb je met die mooie restjes gemaakt. De veer staat er prachtig bij.
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Leuke collage kaart met de dieren.
Mooie plaatjes
De veer maakt het helemaal af.
Groetjes Elle-jeanne

Henriët zei

Mooie kaart met al die dieren in de collage.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig. En je brengt me op een idee met deze stans. Ik heb hem ook en nu ik dit zie moet ik hem maar weer eens voor de dag halen...

Freubelmina zei

Prachtige kaart met mooie dieren en die prachtige veer is een echte blikvanger Ank.
Leuk gedaan. Lieve groetjes xx

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met de restjes. Inderdaad een leuke manier van opmaken. Want dit mooie pspier weggooien is jammer. Zo heb je toch weer een erg leuke kaart. Groeten Trijntje

Els zei

Een mooie verjaardagskaart en wat een leuke plaatjes!
Groetjes, Els