Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 27 mei 2021

Kerstdonderdag

 


Vandaag is het weer donderdag dus tijd voor een kerstkaart.
Ik was het bijna vergeten maar gelukkig werd ik er door andere blogs wel aan herinnerd.
Uiteraard doet deze kaart weer mee met 52WTC
Over de kaart valt niet zoveel te vertellen, hij is gemaakt met restjes die ik had liggen.
De stempel had ik met goudkleurige inkt gestempeld maar dat zag je haast niet dus toen nog een keer met embossing inkt en gouden embossingpoeder.

Fijne dag!
groetjes van Ank

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat mooi je kaart en restjes nooit weg gooien dat zie je maar weer.

Jantine zei

Mooie kaart, met mooi papier en een hele leuke stempel. Mooi zo in dat goud, Ank. En dat had je dan wel met een stempelhulp gedaan, neem ik aan, anders kan je er nooit zo precies nog eens overheen met versamark inkt...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

jackelien zei

Super leuk kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Marjan zei

Altijd leuk als je weer een mooi kaartje kunt maken met restjes! Het gouden embossing hertje past mooi bij het dessinpapier!

Laurespage zei

Leuke kaart Ank, en ja zo geraken de restjes ook een beetje weggewerkt, want we hebben hiervan wel allemaal veel liggen, niet ?
Groetjes, laurette

Trudy zei

Hele leuke kerstkaart en je kaartjes hieronder zijn ook erg mooi geworden!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt met de restjes papier en prachtig zo dat hertje in het goud! Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie restjes kaart ik heb ook een hele bak altijd handig
mooi de stempel met goudkleurige inkt
groetjes ellen

carla zei

Een heel leuk kaartje.
Mooi design papier erbij gebruikt.
Groetjes,
Carla

Elly zei

Mooie kaart, en handig restjes papier, ik ben er voorlopig ook echt nog niet doorheen.
Ik vind die goede inkt afdruk echt erg mooi.
Groetjes Elly

Eri zei

Wat een leuke kaart met de restjes en het "gouden" rendier ligt er nu mooi bovenop door de embossingpoeder.
Groetjes, Eri!

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi design papier! De stempel komt mooi over met de embossing poeder.
groetjes, Caroline

Marijke zei

Een leuk kaartje en de gouden stempel maakt het helemaal af! Fijn dat je meedoet met 52WTC, Groetjes Marijke.

Rosina zei

prachtig kerstkaartje is dit Ank, zo een leuke gouden embossing erop
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met de gouden stempel en heel leuk papier,
Groetjes,
Ansx

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ank.
Van restjes kun je ook een mooie kaart maken, dat zie je wel.
Groetjes Elle-jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat goudkleurige embossing komt heel mooi over vind ik. Een mooie feestelijke kerstkaart Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een leuke kerstkaart weer en toevallig ook al met een rendier.
Groetjes van Marian

Margo zei

Wat een mooie kaart en het embossen is zo mooi gelukt.
Groetjes
Margo

Henriët zei

Mooie kaart. Wat is dat een leuk stempeltje met dat rendiertje. En het belletje aan de kaart is een erg leuk detail.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat een leuke kaart
Groetjes Diny

GerJanne zei

Geeft toch altijd wat sjieks aan de kaart als je iets met goud embossing doet.
Heel mooi!

Nelleke zei

Mooie kaarten heb je gepost, vooral de kaarten van de liftchallenge die vind ik zo gaaf. En de drieluik ook. Ook deze is mooi en sjiek door zijn eenvoudigheid en gouden embossing. Groetjes Nelleke

Els zei

Een leuke kerstkaart Ank!
De kaarten eronder vind ik ook erg mooi.
Groetjes, Els

Marjolein zei

Het rendiertje staat prachtig in goud. Zo leuk dat het een kaart is met restjes; hij is erg mooi. Groetjes Marjolein