Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 14 november 2021

Rond met roosjes


Vandaag heb ik weer een dahlia fold card voor jullie.
Het papier is weer dubbelzijdig met aan de ene kant staalblauw met roosjes en aan de andere kant ijsblauw met geometrische figuren.
Ik heb het geheel op een ronde dubbele kaart geplakt met als ondergrond een geschulpte witte opleg.
In het hart heb ik het roze en groen van de roosjes herhaald en ik heb rondom wat plaksteentjes gedaan in een bijpassende kleur.

groetjes van Ank

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Ik vind hem prachtig! Supermooi papier heb je ervoor gebruikt.

CreaStories zei

Wat mooi gemaakt! De kleuren passen ook zo mooi bij elkaar! Groetjes, Natascha

Je@net zei

Wauw...prachtig papier en een erg mooie kaart, Ank!

Nelleke zei

Weer zo'n prachtige cirkelkaart Geweldig zeg. Echt ook om eens uit te proberen.
Een spannende tijd voor je, nu maar hopen dat de uitslag positief is. In ieder geval beterschap gewenst en sterkte met de uitslag. Groetjes, Nelleke

Irene zei

Oh dat lijkt me heel ingewikkeld maar wat is dit schitterend! Gaat het goed met je?
XxIrene

Anita van Deur zei

Wauw prachtig Ank mooi vouwwerk.

Elly zei

Hij is prachtig, je blijft erna kijken.
Groetjes Elly

Angélique zei

Ik vind hem supermooi, het roosje in het midden maakt het echt af, alles past zo goed bij elkaar.

Caroline Cards zei

Alweer zo'n mooie dahlia kaart. Prachtig!
groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat een porachtige Dahlia kaart. Je hebt weer mooie papiertjes gebruikt. Geeft een leuk effect. Ik hoop dat het goed met je gaat. Nog veel sterkte en beterschap. Groeten Trijntje

Marjan zei

Mooi je Dahlia kaart, het roosje is een prachtige blikvanger! De kleine pareltjes versterken dat effect.

Eri zei

Wat staat die dahlia mooi te pronken op je kaart Ank! Een prachtige blikvanger!
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met de mooie gevouwen dahlia en weer tiptop afgewerkt,
Groetjes,
Ansx

Trudy zei

Wow wat heb je dit prachtig gemaakt! Heel mooi!
Groetjes Trudy

carla zei

Een hele mooie kaart en prachtig DP hiervoor gebruikt.
Super leuk gedaan.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige bloem heb je gevouwen Ank, heel mooi papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda