Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 26 juli 2022

Gefeliciteerd

 


Deze grote tekstmal heb ik tweedehands gekocht en ik dacht eigenlijk dat het gemakkelijk zou zijn in gebruik. 
Maar dat is toch niet zo want de omlijning (in dit geval lila) is heel smal en dus moeilijk te lijmen op de ondergrond en je moet even flink puzzelen om alle letters weer in te vullen.
Dit is het resultaat van de eerste keer dat ik hem gebruikt heb.
Het zijn wat fletse kleuren geworden maar een volgende keer ga ik heel ander papier gebruiken.



Op de detailfoto is goed te zien dat ik her en der wat enameldotjes heb geplakt ter versiering.
De hoeken van de basiskaart heb ik afgerond en meer heb ik er niet aan gedaan.


Een aantal van jullie vroegen hoe het nu met mij gaat, wat ik heel lief vind.
Ik wil niet telkens in mijn blogpost het over mijn gezondheid hebben maar ik kan zeggen dat het redelijk gaat. 
Ik heb veel last van bijwerkingen van de hormoonpillen dus daar ga ik nog met de oncoloog over praten.
Verder kan ik wel steeds wat meer merk ik, alleen kan ik erg slecht tegen de warmte.
Energie heb ik nog steeds niet veel, goede en slechte dagen wisselen elkaar af.
Ik ben blij dat ik al weer zover ben!

groetjes van Ank


14 opmerkingen:

carla zei

Fijn te horen dat het redelijk goed met je gaat.
Die bijwerkingen zijn natuurlijk ook niet niks, maar denk erbij ik word er door geholpen.

Een leuke kaart met die mooie grote tekst.
Ziet er inderdaad niet gemakkelijk uit om het weer netjes in elkaar te puzzelen.

Groetjes,
Carla

martina's kaartjes zei

Deze is erg leuk geworden ! en inderdaad, het is een heus puzzelwerkje om alles terug in elkaar te krijgen
maar het is je goed gelukt, mooi resultaat
grtjs,martina

Angélique zei

Een heel leuke kaart, ik vind hem niet flets hoor, maar het lijkt mij inderdaad geen makkelijke mal.
Goed dat je zo positief bent, daar kom je het verst mee, maar het is niet altijd makkelijk op te brengen.

Laurespage zei

Ank, het ziet er inderdaad een mooie mal uit maar als jein detail gaat kijken, ziet men dat er veel fijn werk aan te pas komt.
groetjes, laurette

Anita van Deur zei

Een hele leuke stans Ank maar bewerkelijk als ik het zo lees. Al met al een mooi kaartje oefening baart kunst niet waar. Hopelijk vind de oncoloog een oplossing voor de hormoon pillen en je weer een stap verder komt.

Margreet zei

Die inlegmallen zijn best lastig om mee te werken, vind ik. Al is het eindresultaat wel mooi.
Wat fijn dat het van lieverlee toch weer de goede kant uit gaat.
xxx Margreet

Wies zei

Al was het een gepuzzel met deze mal het heeft een mooie resultaat opgeleverd.
Fijn te lezen dat het redelijk met je gaat. Goed om in gesprek te gaan met de oncoloog over de bijwerkingen van de hormoontabletten. Je weet waar je het voor doet, maar de bijwerkingen moeten wel wat hanteerbaar zijn.
Lieve groet, Wies

Freubelmina zei

Ik vind het resultaat erg mooi Ank, lijkt me echt een ramp deze mal 🙈
Ik wilde er niet naar vragen maar erg fijn om te horen dat het best redelijk gaat al zijn er nog veel ongemakken…
Luister maar goed naar je lichaam en neem je rust meid,het is allemaal niet niks xx

Trijntje zei

Wat een leuke kaart. Soms lijken mallen gemakkelijk… maar valt het tegen. Je kan de mal misschien uit stansen om er dubbelzijdig tape achter te plakken… toch zijn deze kleuren wel mooi… lastig dat je bijwerkingen van de hormoon pillen hebt. Zeker verstandig om er over te praten met de oncoloog. Veel sterkte. Groeten Trijntje

Eri zei

Ik had al vaker gehoord, dat deze mal niet zo simpel is om mee te werken, maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt in de zachte tinten. Fijn te horen/lezen dat het redelijk goed met je gaat ondanks de vervelende bijwerkingen.
Groetjes, Eri

Elly zei

Mooie kaart Ank! Deze mal vond ik ook superleuk, maar nooit aangeschaft.
Fijn iets te horen over je gezondheid, vind het al super je hier op het blog tegen te komen XX
Groetjes Elly

Els zei

Een prachtige kaart heb je met deze mal gemaakt.
Fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat, maar jammer dat je zo'n last hebt van de bijwerkingen.
Sterkte met je herstel en Groetjes, Els

Antjes kaartcreaties zei

Wat is dit een mooie kaart geworden Ank. Leuk dp en wat een mooie kleuren. Ik vind ze helemaal niet flets hoor, hou er wel van.
Fijn te horen dat het redelijk gaat met je gezondheid Ank. Die warmte mag van mij, en velen met ons, ook voorbij zijn hoor!
Groetjes Antje

Monique zei

Hoi Ank,

Ik was even aan het scrollen op je blog om je kaarten te bewonderen. En vroeg mij ook af hoe het nu met je is. Fijn om te lezen dat je elke dag merkt dat het weer een beetje beter gaat. De bijwerkingen van de hormoonpillen is heel vervelend en ik hoop dat je oncoloog een oplossing voor je heeft.
Je kaartjes zijn prachtig! Ik kijk te weinig maar heb vandaag een inhaalslag gemaakt.

Lieve groetjes, Monique