Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 22 december 2022

IJsbeer en eekhoorn


Ik had deze schattige die-cut nog liggen.
Daar heb ik dit snelle kaartje mee gemaakt.
De sterrenrand heb ik uit glanzend karton gestanst en op de grote sterren heb ik kleine glinsterende sterretjes geplakt.
Verder valt er niet veel over te vertellen.
Natuurlijk link ik deze kaart weer op het blog van 52WTC want we gaan gewoon door met kerstkaarten maken!

Fijne dag!
groetjes van Ank


 

20 opmerkingen:

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit!
Fijne feestdagen,
Diny

marian zei

Een schattige ronde kerstkaart heb je gemaakt.
Ik wil je ook nog hartelijk bedanken voor de prachtige kerstkaart die ik heb ontvangen.
Nogmaals gezellige Kerstdagen en groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Inderdaad Ank schattig!

Creaellenknutselsite zei

ooh wat een schattige kerstbal leuk het glitterende sterrenrandje
groetjes ellen

Eri zei

Schattig plaatje, de glimmende sterrenrand maakt de kerstbal heel feestelijk! Fijne Kerstdagen!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wst een mooie lieve kaart. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat heb je de kerstbal mooi 'versierd' Ank. Schattig ijsbeertje en gave sterren.
Fijne kerstdagen!
xxx Margreet

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje!!
Gezellig dat je meedoet met een kerst/winterkaart bij 52WTC.
Goede kerstdagen toegewenst.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige afbeelding op je leuke kerstbal-kaart Ank. Mooi met die glanzende sterren.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en fijne kerstdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Wilma zei

Wat 'n lief kaartje Ank,leuk met het beertje en de eekhoorn. En de ontvanger zal er blij mee zijn.
Mooie Kerst gewenst. šŸŽ„
GROET en Voorspoed, Wilma.

Elle-Jeanne zei

Leuk hoe je de kerstbal hebt versierd .
Het ijsbeertje blijft leuk.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriƫt zei

Wat een mooie kerstbal met een heel lief plaatje. Mooi ook met de glimmende blauwe sterren er achter.
Fijne feestdagen.
Groetjes van Henriƫt
P.S. De endoscopie is goed geslaagd. Viel mij alles mee. 10 januari moet ik me melden bij de KNO-arts voor de uitslag.

Wies zei

Hele leuke kerstbal-kaart met schattig plaatje en mooie sterren op de achtergrond.
Groetjes, Wies

Jantine zei

Wat een schattig kaartje, Ank! Lief plaatje, mooi, die kerstbalvorm.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes en fijne kerstdagen!
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Een heel, heel mooi, lief kaartje. Fijne kerst.
Laurette

GerJanne zei

Heel leuk! Altijd handig om een snelle kaart te maken. EN dank je wel voor je kaartje, hij kwam vandaag!

Elly zei

Wat leuk met dit ijsbeertje, je hebt toch nog aardig wat kaarten gemaakt zo.
Groetjes Elly

Els zei

Een super leuke kaart met deze schattige die-cut Ank.
Fijne kerstdagen en groeten, Els

Nancy zei

Hey Ank,
Wat is deze leuk geworden!!
Fijne kerstdagen van hieruit gewenst!
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Toffe kerstbalkaart!
Fijne kerstdagen
Nancy 52WTC