Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





woensdag 21 december 2022

Kerstman(n)en


Ik ga nog even door met kaarten met stofjes, ik heb er helemaal de smaak van te pakken en het ruimt lekker op wanneer een stofje is opgebruikt.
Het voelt ook goed om in het kader van 'use your stuff'' zo bezig te zijn.
Dit keer zijn het de laatste kerstman manen die ik heb gebruikt.


Kaarten in het model van een kerstbal gebruikt en deze met verschillende stansen versierd voordat ik de motiefjes uit het stofje er op plakte. 
De nodige bling en plakparels ter versiering er op geplakt.

groetjes van Ank


 

8 opmerkingen:

Wilma zei

Wat 'n mooie kerstbalkaarten heb je gemaakt Ank met deze stofjes. Heel fijn resultaat geeft dit toch.
Ik wens je alvast hele mooie dagen met de Kerst! 🎄
En voor vandaag een fijne dag voorzover mogelijk.
GROET, Wilma.

Anita van Deur zei

Prachtig stofje voor in je kerstbal.

Elly zei

Fijn dat je hier de flow in hebt. Deze is ook weer erg leuk.
Groetjes Elly

Nancy Soetaert zei

Toffe kerstkaart!
Groetjes
Nancy

Margreet zei

Ook deze zijn weer supergaaf, Ank. Ik vind ze enig!
xxx Margreet

Eri zei

Wat fijn dat je de smaak te pakken hebt om leuke kaarten te maken met de stofjes, nu is het na een aantal weer helemaal nieuw!
Groetjes, Eri

Els zei

Mooie kerstkaartjes Ank.
Groetjes, Els

Lia zei

Ooo, dat beertje..! Wat een snoezige afbeelding is dat! Je hebt er een mooie achtergrond van sterren bij gemaakt.
Lia xx