Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 23 december 2022

Van restjes


Deze kaart heb ik van restjes gemaakt en daar de leuke die-cut voor geplaatst.
Het dessinpapier was het laatste stukje dat ik had en de beide cirkels waren overgebleven van het uitstansen van iets anders.
De sterren er bij geplakt en de tekst en zo hebben we weer een schattige kaart.

groetjes van Ank

 

10 opmerkingen:

Freubelmina zei

Zeker is dit een schattige kaart Ank, net zoals de kaarten en creaties hieronder die ik even teruggekeken heb…je bent toch lekker bezig geweest met de mooie stofjes, onderzettertjes (gaaf idee zeg) en een fijne beurs…respect voor jou hoor ondanks je slecht gezondheid….Ik wil je hartelijk bedanken voor je schitterende kerstkaart die ik gisteren mocht ontvangen, ben er erg blij mee xx

Elly zei

Een geweldige kaart, leuk met restjes werken.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Super leuk met restjes gewerkt. Mooie kerstdagen Ank.

Anita van Deur zei

Vergat het nog bijna, je prachtige kaart viel in de brievenbus gisteren dankjewel!

Margreet zei

Wat een leuke kaart heb je met de restjes gemaakt.
Fijne dagen!
xxx Margreet

Eri zei

Je hebt een vrolijke kaart gemaakt met de restjes, en die leuke sneeuwpop en diertjes!
Groetjes, Eri

Wilma zei

Dit is inderdaad een schattige kaart geworden Ank en meteen je papier weer opgeruimd. 😉
Hele mooie Kerst gewenst. 🎄
GROET en Voorspoed. Wilma.

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart. Ik wil je bedanken voor je prachtige kaart.,kerstbal.. heel mooi met het stofje . Groeten Trijntje fijne kerstdagen. Groeten Trijntje

!neke zei

Heel leuk zo en dat van restjes ....ben daar niet zo goed in !
Groeten Ineke

Els zei

Een super leuke kaart heb je met dit restje gemaakt.
Groetjes, Els