Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 16 december 2022

Kersthangers

 


Vandaag laat ik wat anders dan kaarten zien.
Bij de kringloop vond ik handgemaakte onderzetters van rode kraaltjes en daar heb ik deze kersthangers van gemaakt.


De onderzetters heb twee aan twee tegen elkaar geplakt zodat de achterkant er ook netjes uitziet wanneer ze vrij hangen.
Voor de foto heb ik ze even met een speld in het behang geprikt.
Ik neem ze mee naar de kerstbeurs van a.s. zaterdag.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een leuke kersthangers zijn dit geworden Ank. Veel plezier op de kerstbeurs. Groeten Trijntje

Eri zei

Oh, wat zijn die mooi geworden Ank, dat zijn echte pareltjes in de kerstboom! Heel veel succes morgen op de kerstbeurs!
Groetjes, Eri

!neke zei

Wat zijn ze leuk !!!!!
Veel plezier op de Kerstbeurs !
Groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Wat leuk om dit ervan te maken.
Ken die onderzetters wel.
Worden vast wel door iemand gekocht.
Veel plezier daar.
groetjes Marjan.

Wilma zei

Je hebt iets heel moois gemaakt van de onderzetters Ank. Prachtige hangers zijn het geworden!
Hele fijne dag morgen en een goed weekend.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Wauw wat een gave hangers heb je gemaakt! Ik vind ze geweldig. Ook door de combinatie van de kleuren. Echt super. Zonde bijna om ze mee te nemen naar de kerstbeurs...Veel plezier daar!

Anita van Deur zei

Schitterend!!

Elly zei

Hoe leuk is dit zeg, mooi gemaakt, kom er maar eens op.
Groetjes Elly

Wies zei

Wat een leuk idee Ank, heel mooi gemaakt.
En bedankt voor de mooie kerstkaart die ik van je kreeg. Hij hangt gezellig in de kamer.
Lieve groet, Wies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie, feestelijke kersthangers Ank. Heel leuk bedacht en gemaakt.
Dank je wel voor de mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen, zo mooi met die sneeuw en vrolijke kleurtjes. Hij hangt gezellig bij de rest.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Leuke kersthangers Ank!!
Groetjes, Els