Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 19 december 2022

Sneeuwmannen

 


Vandaag heb ik weer wat kerstbal kaarten voor jullie.
Dit keer met stofjes waar ik sneeuwmannen uit heb gehaald.
Het lapje stof is bedrukt alsof het patchwork is.


Op de laatste foto heb ik ze nog eens samen gezet.
Door de verschillende achtergrondkleur weer een andere uitstraling.


Ik heb zaterdag een goede beurs gedraaid maar het was zeer vermoeiend voor me.
Ook zondag had ik er nog erg veel last van, dan merk ik toch echt wel dat ik weinig tot geen energie heb.
Ongelofelijk dat die chemo zo lang nog zijn nawerking heeft.
Toch ben ik wel trots dat ik de beurs heb kunnen organiseren en er zelf heb kunnen staan met mijn toko.
Nu is het een paar dagen herstellen zodat ik met de Kerst weer een beetje beter te pas ben.

groetjes van Ank


10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 hele leuke kaartjes Ank, dat heb je toch maar mooi gedaan Ank de beurs! Nu bijkomen.

Diny zei

Wat ontzettend leuk deze kerstballen Ank!
Groetjes Diny

Els zei

Mooie kerstkaarten met de sneeuwpoppen.
Groetjes, Els

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldige kerstballen met die leuke sneeuwpop stofjes.
Fijn dat de beurs GELUKT is nu even pas op de plaats dus,
Bedankt voor je mooie kerstkaart die hier van het weekend werd bezorgd.
Liefs Annemarie en Merit

Eri zei

Wat heb je leuke stofjes gebruikt voor deze mooie kerstbal kaarten! Wat fijn dat de beurs een succes was, en dat je het volgehouden hebt! Nu maar even lekker rustig aan!
Groetjes, Eri

Elly zei

Ook deze kerstballen zijn heel mooi,
Fijn dat je zo goed gedraaid heb...en top dat het je gelukt is.
Groetjes Elly

Monique zei

Ik moet mijn stofjes toch eens van zolder halen, want als ik jouw mooie kaartjes daarmee zie, krijg ik er toch wel weer zin in.

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaarten met stofjes. Fijn dat je een goede beurs hebt gehad. Veel sterkte met het herstel.Groeten Trijntje

Wilma zei

Je hebt prachtige Kerstbal kaarten gemaakt Ank. Hele mooie stofjes zijn dit! Nu blijft deze mal sowieso fijn om te gebruiken. En wat goed dat je zaterdag een geslaagde dag hebt gehad. De naweeën ervan is dan weer minder... veel sterkte gewenst en een mooie avond.
GROET, Wilma.

Margreet zei

Wat een enige kerstballen, Ank.
Ontzettend knap van je om zo'n beurs te organiseren en er ook zelf nog te verkopen. Maar het geeft best wel voldoening, denk ik. Nu nog een paar dagen rustig aan doen.
Heel erg bedankt voor je mooie kerstkaart!
xxx Margreet