Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 29 december 2022

Santa en dankjewel


Met deze kerstkaart doe ik weer mee aan de laatste week van dit jaar van 52WTC
Het is geweldig zoals dit blog mij, en vele anderen, meehelpt om genoeg kerstkaarten te maken zodat het aan het eind van het jaar niet meer stressen is. 
Bovendien geeft het ook heel veel inspiratie!
Dank daarvoor.

Ook wil ik in deze post gebruik maken van de mogelijkheid om iedereen die mij het afgelopen jaar tijdens mijn gevecht tegen kanker en het worstelen met de behandelingen een hart onder de riem heeft gestoken, heel erg te bedanken. 
Ik heb veel energie en positiviteit geput uit al die belangstelling in de vorm van kaarten, mailtjes en reacties.
Op dit moment voel ik me redelijk. 
Ik ben nu in het bezit van steunkousen en die doen, hoewel ik ze vreselijk vind, goed hun werk.
De zeer pijnlijke verklevingen in mijn benen zijn flink afgenomen.
Verder ben ik nog wel snel erg vermoeid, mijn energielevel is laag.
Op 30 december krijg ik mijn halfjaarlijkse infuus tegen botontkalking.
Daar was ik de eerste keer heel erg ziek van met hoge koorts en heel veel botpijn.
Dus ik zal dit oud en nieuw waarschijnlijk wel in bed of op de bank doorbrengen.
Over ruim een week krijg ik mijn jaar controle (begin november was het een jaar geleden dat ik ben geopereerd) en dat vind ik heel spannend.

Ik wil jullie allemaal alvast een gezellige en veilige jaarwisseling wensen.
En voor het nieuwe jaar gezondheid, voorspoed en geluk en heel veel creativiteit!

groetjes van Ank


 

23 opmerkingen:

Els zei

Een mooie kerstkaart Ank.
Het blijft altijd weer spannend die jaarlijkse controles
en akelig dat je zoveel last hebt van infuus.
Hoop dat het dit keer meevalt en dat je minder last hebt.
Ik wens je een fijne jaarwisseling en goed en gezond nieuwjaar.
Lieve groetjes, Els

Henriët zei

Wat een gezellig kaartje met deze leuke kerstman.
Succes met het infuus en de controle. Altijd weer spannend.
Fijne jaarwisseling!
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Ank, en voor morgen succes met het infuus, voor het nieuwe jaar wens ik je het aller beste.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met heel mooi DP.
Heel veel succes met het infuus en ik hoop voor je dat je er minder ziek van bent dan vorige keer.
Fijne jaarwisseling en dat 2023 een goed jaar mag worden!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het nostalgische plaatje en leuke dp
altijd spannend zo'n controle weet er alles van gelukkig ben ik nog steeds schoon en hoef ik nog maar 3 keer in totaal (komend jaar 2x en het jaar daarop nog 1x) ik wens je heel veel sterkte met het infuus op oudjaars dag en ik hoop dat je een goed bericht krijgt in het nieuwe jaar

toch alvast een fijne jaarwisseling
groetjes ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaartje heb je gemaakt Ank, ik wil je heel veel sterkte wensen met het infuus, hopelijk valt het een beetje mee....En ik geloof best dat de onderzoeken iedere keer weer spannend zijn...je moet het vertrouwen weer terug krijgen in je lichaam...Ondanks alles wens ik je heel veel gezondheid toe in 2023, en bedankt dat je ondanks alles toch meedoet bij 52WTC..Hartelijke groet, Ingrid.

Eri zei

Een leuke kaart met de olijke kerstman, op dat mooie papier. Ik kan me voorstellen dat je tegen morgen opziet, ik hoop dat je deze keer niet zo ziek wordt van het infuus, en dat je redelijk oud en nieuw doorkomt. Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling, en hoop dat 2023 een heel goed jaar voor je wordt, en dan vooral wat je gezondheid betreft!
Groetjes, Eri

Epie zei

Prachtige Santa kaart Ank , sterkte met alles ..
En dank voor je mooie bijdrage in week 52 , fijne jaarwisseling
Groetjess Epie DT52WTC......

Annemarie en Merit zei

Lieve Ank wat een prachtige kaart, en ik wens je het allerbeste toe de komende tijd ja altijd weer spannend die controles.

Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ank, natuurlijk blijven de controles spannend en wat jammer dat je vorige keer zo ziek werd van het infuus. Hopelijk valt het dit jaar mee. Ik zal voor je duimen. Je laat een mooie kerstkaart zien met een leuke kerstman erop. Net of hij een geheimpje gaat vertellen hihi. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC, zelfs op deze laatste donderdag van het jaar. Sterkte de komende dagen en dat 2023 maar een mooi jaar voor je mag worden.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Een vrolijke kerstman op je kaartje, dat maakt het al een gezellig kaartje! Leuk gedaan en zeker mee blijven doen. Heel fijn dat het je zoveel kracht heeft gegeven in je moeilijke strijd met die nare ziekte! Ik hoop voor je dat de 2e infuus je niet zoveel narigheid geeft. Heel veel sterkte en voor 2023 heel veel gezondheid en geluk. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Wilma zei

Wat is dit een vrolijke kaart geworden Ank, heel mooi gedaan. Hopelijk gaat het morgen meevallen voor je, zodat je nog wat aardigheid van de jaarwisseling kunt hebben. Voor het nieuwe jaar wens ik je het allerbeste, dat er veel voorspoed op je pad mag komen... en veel creativiteit natuurlijk.
Voor vandaag een mooie dag gewenst.
GROET, Wilma.

marian zei

Wat een gezellige kerstkaart met die leuke kerstman.
Ik hoop voor je dat de infuus deze keer een beetje mee gaat vallen, en dat ook de contrôle gunstig is.
Ik wens je een gezellige jaarwisseling en veel groetjes van Marian.

Diny zei

Wat spannend allemaal voor je Ank....hopelijk gaat het een beetje meevallen deze keer.
Je kaart is een leukerd!
Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Diny

Jantine zei

Mooie kaart, Ank! En fijn dat de steunkousen hun werk doen, hoe verschrikkelijk je ze ook vindt.
Goede jaarwisseling!
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Hoi Ank. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ik hoop dat het infuus beter valt dan de vorige keer… wil je het allerbeste wensen met je gezondheid en dat het steeds maar wat beter mag gaan. Fijn dat jade steunkousen hun werk goed doen. Ik wens je alle Goes en een goede jaarwisseling. Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

prachtige kerstkaart met dat mooie santaplaatje en het leuke kerstballenpapier.
IK hoop voor je dat je deze keer niet zo ziek bent van je behandeling morgen. En dan is het duimen voor je onderzoek in januari! Vast heel bang afwachten ... goeie moed!
Fijne jaarwisseling, hopelijk niet heel de tijd in bed of op de bank
Nancy 52WTC

Margreet zei

Leuke kaart met die gave Santa!
Jeetje, alweer een jaar geleden. Spannend, de controle uitslag. Ik duim voor je dat ie heel goed is.
Fijn dat de steunkousen helpen, ook al vind je ze verschrikkelijk.
Heel veel sterkte met je infuus tegen botontkalking en wie weet valt het deze keer wel mee.
Desondanks een fijne jaarwisseling en voor 2023 heel veel gezondheid, geluk en creativiteit!!
xxx Margreet

Laurespage zei

Een superlief kaartje heb je gemaakt. Fijn eindejaar !
groetjes, Laurette

GerJanne zei

Het is ene heel mooie kaart. Ik wens je heel veel sterkte met het infuus en de gevolgen. Misschien valt het mee...ik hoop het voor je. En de controles zijn altijd weer een spannend moment. Dat merk ik ook bij mijn vader..
Lieve groetjes,
GerJanne

Elly zei

Een mooie kaart Ank! Ik wens je het allerbeste en dat je er morgen goed doorheen komt. Ja die controles, zijn zenuwslopen...wij duimen zeer hard voor je.
Groetjes Elly

Wies zei

Mooie kerstkaart Ank.
Ik hoop dat je reactie op het infuus deze keer meevalt.
Ook vast sterkte voor de controle begin volgend jaar. Dat blijft altijd spannend. Zal aan je denken.
Liefs en groetjes, Wies

Femminde zei

Wat een mooie serie kaarten Ank!! Heel gaaf gedaan, dat goud is er prachtig bij.
Hopelijk heb je toch een fijn oud en nieuw gehad. Ik duim voor een goede controle deze week.
Fijne week!!
groeten van Femminde