Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 2 januari 2023

Muziek

 


De eerste post in het nieuwe jaar!
Allereerst allemaal de beste wensen voor 2023, dat we elkaar maar weer mogen inspireren.
Ik ben uiteindelijk wel ziek geworden van het infuus maar minder erg dan de eerste keer.
Vandaag voel ik me weer redelijk goed.


De kaarten zijn gemaakt met motieven uit een quiltstofje met goudopdruk.
Ik heb de vierkanten uitgeknipt en er kaders omheen gemaakt.
De bovenste heb ik gepoetst met distress inkt in bijpassende kleuren de onderste heb ik strak gehouden.
Ik vond nog een ovalen metalen embellishment met muzieknoten in mijn voorraad dus die kon ik mooi gebruiken.
Ik heb er een ovalen stansje onder gedaan zodat het beter uitkomt.
Verder nog wat plaksteentjes en op de tweede de 'gouden' muzieksleutel erbij.


En natuurlijk heb ik ze ook nog even samen op de foto gezet.
Het zijn wel kaarten geworden voor de liefhebber, ik besef dat niet iedereen dit mooi zal vinden door de klassieke uitstraling.

Fijne dag!
groetjes van Ank


13 opmerkingen:

Eri zei

Je hebt een paar leuke kaarten gemaakt met die muziekstofjes, en ze met leuke details afgewerkt!
Wat vervelend dat je toch weer ziek bent geworden van het infuus. Ik hoop wens en hoop van harte dat 2023 een beter jaar voor jouw wordt!
Groetjes, Eri

Je@net zei

Twee mooie kaarten om het jaar mee te beginnen, Ank!

Wilma zei

Prachtige kaarten zijn dit geworden Ank, in deze chique stofjes. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt!
Ik wens je een creatief, maar bovenal qua gezondheid een goed nieuw jaar. Dat het voorspoedig voor je mag worden.
Voor vandaag nog een mooie dag.
GROET, Wilma.

Wilma zei

Klassieke, MUZIKALE en MOOIE kaartjes Ank.
Graag wil ik je het ALLER BESTE toewensen voor 2023. Laat 2023 een GOED jaar voor je worden.
Liefs Wilma ☺☺☺

Lia zei

Wat begin je het jaar mooi met deze kaarten! De beste wensen voor 2023!
Lia xx

Cornelie zei

Hoi Ank, Jij ook de beste wensen en dat het maar een goed en voor jou gezond nieuwjaar mag worden. Je hebt al heel wat achter de kiezen!
je kaartjes zijn idd klassiek en misschien niet mijn stijl, maar ik kan dan evengoed genieten en het mooi vinden ;-) Net als met interieurs, ik kan het soms niet zelf uitgezocht hebben, maar toch mooi vinden.
Ik vind de kleuren erg mooi, het straalt wat warms uit. zeer sfeervolle kaartjes!
Fijn dat je je weer wat beter voelt. Houden zo!

Trijntje zei

Twee mooie kaarten met de muziekstijl met gouden accenten. Gelukkig ben je minder ziek geworden van het infuus. Hopelijk wordt 2023 een beter jaar voor je. Ik wens je alle goeds. Groeten Trijntje

Henriët zei

Ook voor jou de beste wensen voor 2023.
Je hebt 2 hele mooie muzikale kaarten gemaakt. Leuk om op deze manier de stofjes te verwerken.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Ook hier stuur ik je de beste wensen die je je maar bedenken kan.
Gelukkig dat je deze keer sneller hersteld bent van het infuus.
Je hebt prachtige kaarten gemaakt, chique en klassiek met muziek (het rijmt allemaal op elkaar, haha).
Heel veel succes met je controle, ik hoop op heel goed nieuws.

GerJanne zei

Het zijn twee heel mooie kaarten. En ik ken eigenlijk niemand die niet muziek houdt, of het nou klassiek is of modern.
En fijn dat je er niet heel ziek van was. Nu weer vol goede moed verder!

Margreet zei

Een heel goed en gelukkig 2023 gewenst, Ank.
Het zijn weer 2 prachtige kaartjes met stofjes geworden. Ze hebben een klassieke en elegante uitstraling.
Gelukkig dat je minder ziek geworden bent dan de vorige keer. En nog fijner dat je je weer redelijk goed voelt.
xxx Margreet

Nelleke zei

Allereerst een mooi en creatief jaar gewenst. Mooie kaarten heb je gemaakt met een eigen stijl. Is ook helemaal niets mis mee. Leuk hoe je al die stofjes gebruikt.
En zo ben je alweer een jaar verder, met de nodige ups en downs. Spannend die controles elke keer. Hopelijk is het allemaal goed en stelt het je gerust.
Groetjes, Nelleke

Elly zei

Het zijn mooie kaarten, het heeft wel iets..toevallig ben ik ook bezig met muziekpapier..maar daar moeten jullie nog even op wachten.
Jammer dat je ziek was geworden, wens je een beter jaar toe XXX
Groetjes Elly