Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 26 februari 2023

Gast designer bij Dutch Card Lovers


Omdat ik met deze kaart  de challenge had gewonnen mocht ik nu gast designer zijn bij Dutch Card Lovers.
Dit keer wordt een kaart met drie paneeltjes gevraagd en ik heb daar het mooie Stamperia papier 'Horensia' voor gebruikt.

Ook wil ik alvast via deze blogpost iedereen bedanken voor de prachtige kaarten die ik voor mijn verjaardag mocht ontvangen, wat een feestje zo'n stapel enveloppen!!

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

14 opmerkingen:

Irene zei

Wow wat een beauty!
XxIrene

Anita van Deur zei

Prachtige kaart de kleur het design papier top Ank!

Angélique zei

Wauw, wat een prachtige kaart! Zo'n mooie verdeling en het papier, de kleuren zijn zo goed gekozen.
Ik hoop dat mijn kaart er ook bij zat en anders moet je morgen maar met een boog om mijn blog gaan, haha.
Fijne dag!

Je@net zei

Prachtig papier en een erg mooie kaart, Ank!

Eri zei

Je hebt een prachtige voorbeeld kart gemaakt Ank!
Groetjes, Eri

Wilma zei

Schitterende kaart heb je gemaakt Ank en hele gave kleuren gebruikt, erg mooi gedaan. Je winnertje was ook al zo mooi!
Fijne zondag nog.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een prachtige kaart heb je gemaakt als gastdesigner. Supermooi! En fijn dat er een stapel post was, is altijd zo gezellig! Het geeft mij in elk geval altijd een gevoel van heel erg jarig zijn.

!neke zei

Super mooie kaart !!!!
Groeten Ineke

Gina zei

Hele mooie kaart in lila ! Proficiat met je mooie gdt kaart ! Groetjes, Gina

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met dit mooie papier. Fijn dat je veel kaarten hebt ontvangen. Groeten Trijntje

Margreet zei

Prachtige panel kaart. Je hebt mooi DP gebruikt.
Ik hoop dat mijn kaart er ook bij was.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig Ank. Ik heb dit mooie papier ook maar nog niet gebruikt. Zonde om in te snijden hihi. Nu ik jouw mooie kaart bewonder denk ik: "zo komt het papier nog mooier uit". Dank je voor de inspiratie, het is een plaatje. Heb je een fijne verjaardag gehad?
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Een supermooie kaart in deze prachtige kleurencombinatie Ank.
Heerlijk al die post hè ;)

Marjan zei

Je kaart voor onze challenge als gastdesigner is een plaatje, heel mooi Ank! Fijn dat je zo verwend bent met post voor je verjaardag, dan voel je nog meer jarig :)