Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 27 februari 2023

Krokussen

 


Het stofje dat ik voor deze kaarten heb gebruikt past perfect bij deze tijd van het jaar.
Allemaal bosjes krokussen, lekker vrolijk en helemaal voorjaar!


In eerste instantie heb ik er deze serie ronde kaarten mee gemaakt maar ik heb er nog veel meer van dus jullie gaan vast nog meer kaarten met dit stofje zien.
Ik heb de kaarten simpel gehouden zodat de bloemen en de teksten goed tot hun recht komen.


Dan wil ik iedereen oprecht bedanken voor het sturen van prachtige kaarten voor mijn verjaardag.
Ik had een fijne verjaardag en daar hebben jullie kaarten zeker aan bijgedragen!
Op onderstaande foto staan ze allemaal.
Gemaakt door: helemaal bovenaan: M@rjan, dan v.l.n.r. Anita, Angélique, Eri, Caroline en Margreet.
Middelste rij: Wilma, Wies, Ineke, Jantine en Trijntje.
Onderste rij: Annemarie & Merit, GerJanne, Miranda, Marjan en Ellen.
 

Fijne dag!

           Groetjes van Ank

16 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een mooie serie ronde kaarten met de mooie krokusstof. Meer dan een tekst hebben ze niet nodig.
Wat ben je lekker verwend met al die kaarten!!
xxx Margreet

Je@net zei

Leuke serie lentekaarten heb je gemaakt, Ank.
En wat een mooie verjaardagskaarten heb je ontvangen!

Angélique zei

Wat een leuke serie heb je gemaakt met de stofjes, zo fleurig.
Leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen, ik heb graag mijn bijdrage geleverd.

Ans Gilbert zei

Mooie serie met de krokussen, echt lente.
Je hebt verwend met prachtige kaarten,'
Groetjes,
Ansx

Femminde zei

Wat een super serie is dit Ank!!
En nog van harte met je verjaardag. Je was wel echt jarig met al die feestelijke post!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

O wat een leuke serie kaarten een vrolijk geheel. Mooie verjaardagskaartjes heb je gekregen.

Trijntje zei

Wat heb je mooie ronde kaarten met dit vrolijke voorjaars stofje Ank. Je hebt prachtige kaarten voor je verjaardag ontvangen. Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, de lente spat er vanaf! Wat heb je leuke en kleurrijke kaarten gemaakt met deze prachtige stofjes! Ik ben blij dat je een fijne verjaardag hebt gehad met veel post! Geniet ervan!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Super verwend met al die mooie kaartjes.
Maar ook jou kaart is super mooi.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Wat een supermooie krokuskaarten heb je gemaakt. Heel vrolijk! En wat leuk dat je zoveel post hebt gekregen!

Nelleke zei

Hallo Ank, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Ik las het zaterdag, het was mij ontgaan, maar daar heb ik nog wat aan gedaan. :-) Wat komen de krokussen prachtig uit op de ronde kaarten. Prachtig zo en met een mooie tekst maakt het helemaal af.
Groet, Nelleke

Elly zei

Wat een mooie vrolijke serie heb je gemaakt zeg, ja je ziet ze overal nu, ik hou ervan.
Nog van harte gefeliciteerd (wwet niet of ik dat al gedaan had) en dat je een mooie dag gehad heb.
Groetjes Elly

Wilma zei

Je hebt een prachtige serie lentekaarten gemaakt Ank, erg mooi met de vrolijke crocusjes! En wat ben je goed bedacht met zoveel feestelijkheid, leuk voor je!
Fijne dag nog vandaag.
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Schitterend die mooie krokussen zo verwerkt op je mooie kaarten. Leuk ook om ze zo bij elkaar te zien. Je hebt ook mooie felicitatie-kaarten mogen ontvangen Ank, gezellig hoor. Ik vind dat het altijd extra feestelijk voelt al die mooie post. Lekker nagenieten nog.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Prachtig deze stofjes met krokussen en wat heb je er een mooie serie mee gemaakt, Ank! Goed verwend met kaartjes, zo leuk dat je ze laat zien!

Freubelmina zei

Zo dit is een gave serie met de mooie krokussen…ultiem voorjaar toch?!
Je kreeg mooie kaarten, lekker van genieten xx