Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 2 maart 2023

Kardinaal



En alweer is het donderdag, tijd voor een kerstkaart.
Deze kaart is weer gemaakt met een stofje waar allemaal kardinaaltjes op staan, een prachtige vogel die hier in Nederland niet voorkomt.
Ik heb hem in de mooie kerstbal gezet die ik dit keer op een vierkante kaart heb geplakt.
Uiteraard link ik hem weer aan het blog van 52WTC

Gisteren mocht ik nog twee kaarten voor mijn verjaardag ontvangen van Henriët en van Nelleke.
Super bedankt dames!


Fijne dag!
groetjes van Ank





 

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaart Ank, moet toch eens gaan kijken naar mijn restkerststofjes, vind je combinatie van stof met de kerstbal heel mooi. Mooie kaartje kreeg je nog voor je verjaardag.

Trijntje zei

Wat een leuke kerstbal heb je ervan gemaakt met dit mooie stofje. Fijn dat je lekker verwend bent met de verjaardagspost. Groeten Trijntje

Diny zei

Wat leuk gedaan met het stukje stof in de kerstbal Ank!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het stofje in de mooie kerstbal
dank je wel voor je mooie kaart voor mijn verjaardag
groetjes ellen

Marijke zei

Een leuk kaartje weer en met die stofjes kun je eindeloos combineren! Mooi gedaan en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Wilma zei

Prachtige Kerstkaart heb je weer gemaakt Ank met deze gave mal. Die blijf ik zo mooi vinden. Ook je stofje komt er erg fijn in uit!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een mooie kaart laat je hier zien! Die vogels zijn idd prachtig!
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blog.
En je was jarig, nog felicitaties daarvoor!
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Prachtige kaart weer, Ank! En gezellig dat er nog verjaardagspost binnenkwam.
Fijn dat je meedoet aan 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

carla zei

Prachtig gemaakt.
Dit is weer een hele mooie kerstkaart geworden.
Leuk gedaan.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Zo'n mooie vogel, die rode kardinaal, jammer dat we hem niet kunnen bewonderen in Nederland! Je hebt een mooie kaart met het stofje gemaakt! Mooie kaartjes kreeg je nog binnen!

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met de rode kardinaal in de kerstbal,
ziet er feestelijk uit,
Groetjes,
Ansx

Henriët zei

Wat komt deze kardinaalsvogels mooi uit zo in de kerstbal. Weer erg mooi gedaan.
Fijn om te zien dat de kaart goed is aangekomen.
Groetjes van Henriët

Elly zei

En ook deze kaart is mooi gemaakt met de kardinaal.
En heb je nog hele mooie kaarten mogen ontvangen, warme kleurtjes zijn het.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Ank. Het stofje komt mooi uit in die leuke kerstbal.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Ook weer zo'n mooi stofje in deze gave mal gebruikt. Lees dat je jarig geweest bent, nog van harte.
Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart met die leuke rode kardinaaltjes..
Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart.
Liefs ANnemarie en Merit Dt52WTC

Je@net zei

Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Ank!

Margreet zei

Wat staat die kardinaalvogel mooi in de kerstbal!
Nog weer 2 mooie verjaarskaarten erbij. Leuk hoor!
xxx Margreet

Angélique zei

Een heel mooie kaart, de vogel staat zo trots in/op de kerstbal.

Gina zei

Mooi met de kardinaalsvogel in de kerstbal. Groetjes, Gina

Colien zei

Wat een mooie kerstbal, leuk effect met het stofje in het midden!
grtz Colien [52WTC]

Eri zei

Wat komt de kardinaal mooi uit in de kerstbal mal Ank!
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Wat een prachtige vogel is dat hè?
Je maakte een hele mooie kaart Ank en fijn dat je nog kaarten ontving…bij mij druppelden ze ook nog na tot gisteren xx

GerJanne zei

Wat een mooi kaartje is diot weer. Die ronde stans vind ik erg mooi. En zo ben je nog wat langer jarig!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met deze leuke kerstbal.
Groetjes, Caroline