Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 7 maart 2023

Fijne Pasen

 


Normaal maak ik eigenlijk geen paaskaarten maar omdat ik volgende week zaterdag op de door mij georganiseerde VoorjaarsCreatiefBeurs in onze wijk ga staan maak ik er toch een paar om te laten zien en voor de verkoop natuurlijk.
De opleg is een vel uit een oud die-cut papierblokje van Joycrafts!
Het bovenste paasei heb ik uit een stofje gestanst.
Wat grassprietjes en een rij konijntjes erbij en wat enamel dots om het af te maken.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke vrolijke paaskaart!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een vrolijke paaskaart met die leuke "paashaasjes" Ank. Wat gaaf dat je die beurs georganiseerd hebt en er ook zelf aan deelneemt. Ik heb het idee dat het best goed gaat met je, fijn hoor dat je dit kunt doen.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuke vrolijke paaskaart . De konijntjes of haasjes.? Mak3n het heel leuk af… Groeten Trijntje

Femminde zei

Super leuk bedacht zo!! Mooi met die rand met bunnies.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Ahhh, dat rijtje konijntjes! Wat een leuke kaart is het voor Pasen!

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kaart, leuk is alles gecombineerd, de rij haasjes is schattig. Ank geniet van de Voorjaars Creatief Beurs in je wijk!

Elly zei

Een leuke paaskaart, heel veel succes met de verkoop ervan.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Wat een gezellige vrolijke kaart maakte je Ank xx

Angélique zei

Een heel vrolijke paaskaart! Wat leuk dat je zelf een creatiefmarkt hebt georganiseerd, lijkt mij best moeilijk om te doen, heel veel succes en plezier alvast!

Wilma zei

Wat is dit een prachtige Paaskaart geworden Ank, in deze frisse kleurtjes! Die ga je vast en zeker verkopen! Veel plezier en succes met je beurs.
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Marjan zei

Schattig kaartje, mooi stofje en wat een leuk rijtje konijntjes, lief!