Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 9 maart 2023

Muizende muizen

 


Ik hoop niet dat het jullie gaat vervelen want ik heb alweer een kaart met een stofje en alweer heb ik de mal van de kerstbal gebruikt.
Dit keer heb ik hem echt als kerstbal gemaakt en niet op een kaart opgeplakt, hij is wel dubbel.
Het plaatje met de muizende muisjes vind ik zo schattig!
Op de sterretjes zit glitterlijm, dat ziet er op de foto wat vreemd uit.
Uiteraard link ik mijn post weer aan 52WTC

In mijn vorige blogpost vertelde ik dat ik een creatiefbeurs heb georganiseerd en daar kwamen wat opmerkingen over,  ik doe dat al vele jaren.
In december organiseer ik dan de KerstCreatiefBeurs en in het voorjaar de VoorjaarsCreatiefBeurs.
Ik doe dat als bestuurslid van onze wijkvereniging.
Ook maak ik zelf de posters ervoor en verzorg de persberichten e.d.
Het is een leuke bezigheid, wel intensief, zeker die voor de Kerst want dan moet ook de zaal versierd worden maar daar krijg ik wel hulp bij.
Het is ook altijd een uitdaging om de zaalindeling te maken maar het is altijd nog gelukt!

groetjes van Ank

25 opmerkingen:

Lia zei

Wat leuk: muizen op een kerstkaart! Dat zie je niet vaak.
Lia xx

Eri zei

Je hebt een leuke kerstbal gemaakt met dit muizenstofje.
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige kerstbal kaart, nee ze vervelen me nog niet hoor.
En veel succes gewenst met het organiseren van je creatief beurs.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat een prachtige kerstbal met dit enige stofje. Het verveelt mij niet want deze bal is en blijft mooi. Je hebt iedere keer andere kleuren. Zo leuk. Veel succes met je creabeurs… . Klink Heel leuk en gezellig.. Groeten Trijntje

Marjan zei

Muizende muizen, hihi! Superleuk je kaart en de stofjes vervelen niet hoor.

Anita van Deur zei

Prachtige muizen in je kerstbal. Tof dat je dit organiseert Ank, bij ons is niets meer.

Je@net zei

Erg leuke kerstbalkaart, Ank!

Wilma zei

Deze kerstbal verveelt mij in ieder geval nooit hoor Ank. Ik blijf hem prachtig vinden. Je hebt er weer iets moois van gemaakt. En wat 'n werk zul je hebben met het organiseren van die beurzen!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Wilma zei

Deze kerstbal verveelt mij in ieder geval nooit hoor Ank. Ik blijf hem prachtig vinden. Je hebt er weer iets moois van gemaakt. En wat 'n werk zul je hebben met het organiseren van die beurzen!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de kerstbal en het superschattige muizen stofje
succes met het organiseren van de beurs
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

schitterende kerstbal en inderdaad hele lieve muisjes...Wat leuk dat je creatiefbeursen organiseerd...ja begrijpelijk dat daar veel werk in gaat zitten .
Succes ermee.
Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit.

PIKO hobbyblog zei

Zo eindelijk weer eens een reactie van mij kant.
wat een leuke kerstkaartbal heb je gemaakt voor 52 weeks to christmas.
Liefs Pia

!neke zei

Heel gaaf in dit frisse groen !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Ook deze kerstbal is weer leuk met het mooie stofje Ank!
jij hebt veel stofjes zeg!
Groetjes Diny

Marijke zei

Ook deze kaart met stofje is weer een mooie! Vervelen gaat het niet hoor! En die muisjes zijn zo leuk! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Margreet zei

Ik blijf fan van je kerstballenkaarten hoor. En de muizende muisjes zijn zó leuk.
Succes met je VoorjaarsCreatiefBeurs.
xxx Margreet

Jantine zei

Alweer zo'n mooi kaartje met een kerststofje, Ank! Mij verveelt het niet hoor!
En wat leuk om creatiefbeurzen te organiseren.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Ank!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

joke zei

Wat leuk dat je die beurzen gaat organiseren, inderdaad heel veel werk, maar super om te doen. Je kaart is weer mooi.
Groetjes Joke

Angélique zei

Een prachtige kerstbal-kaart! Het stofje is zo schattig en je hebt het verder ook mooi afgewerkt.
Zo leuk dat je die beurzen in de wijk organiseert, het zal heel vermoeiend zijn, maar ook veel voldoening geven.leuk dat je er wat over vertelde.

Els zei

Een leuke kaart Ank.
Wat leuk dat jij creabeurzen organiseert.
Groetjes, Els

Elly zei

Nee hoor je verveelt ons niet, ga maar lekker door. Mooi gedaan weer.
En een leuke bezigheid die beurzen die je organiseert en hopend verkoopt het goed.
Groetjes Elly

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een leuke kerstabal alweer! Natuurlijk verveelt dat niet, als je goed in de flow zit, moet je nog maar wat verder doen...
Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart met die mooie kerstbalmal en het leuke stofje.
Fijn weekend
Nancy 52WTC

Freubelmina zei

Deze kaarten kunnen toch nooit vervelen want jij hebt steeds weer zulke mooie afbeeldingen Ank, deze is ook weer TE lief hoor.
Zo dat lijkt me zeker een hele klus Ank, knap van jou….maak je eens foto’s hoe het er daar uitziet,ben wel benieuwd xx