Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 3 maart 2023

Groetjes


Aan de foto kun je al zien dat het mooi weer is, grote slagschaduwen op de kaart door de zon die van links kwam.
Een kaart wederom gemaakt met restjes en een stukje stof.
Ik heb gekozen voor geel en groen omdat het bij het stofje past maar ook omdat het echt voorjaar is.

Bedankt voor jullie reacties op de vorige post, ik lees weer graag wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank


 

13 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie, vrolijke voorjaarskaart Ank. Mooi en fris die kleurtjes bij elkaar.
Lieve groetjes Miranda

carla zei

Een mooi voorjaarskaartje heb je met dit leuke stofje gemaakt.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Wilma zei

Schitterende kaart Ank, wat heb je dit mooi gedaan. Ik houd ook erg van deze kleurencombi, dat maakt het altijd zonnig!
🙂 Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Elly zei

Een mooie kaart Ans, ja heerlijk het zonnetje, en met jouw kaart erbij nog gezelliger.
Groetjes Elly

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Je ziet de zon schijnen op je kaart !!!
Groeten Ineke

Marjan zei

Helemaal voorjaar op je mooie kaart! Leuk die grote tekst in twee kleuren. Helaas dit weekend weer regen en grijs, als ik de weersverwachting geloven mag. Toch een fijn weekend!

marian zei

Wat een leuke kaarten maak je toch met die stofjes, en telkens weer anders. Je kerstkaart van gisteren is ook weer heel mooi, en die met de krokussen zijn zo gezellig en fleurig.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Wat een mooie voorjaarskaart met dit leuke stofje. Mooie voorjaar kleuren. Groeten Trijntje .

Freubelmina zei

Schitterende kleuren gebruikte je Ank en het plaatje past hier perfect op xx

Marja Sch zei

Wat een leuk en vrolijk voorjaarskaartje. Groetjes Marja

Eri zei

Een mooie voorjaarskaart in deze kleuren. Fijn hé, dat zonnetje.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Een mooie kaart in deze kleuren heeft een mooi lente gevoel.

Wies zei

Mooie lentekaart met konijntje en kuikentje. Leuk die grote tekst aan de bovenkant van de kaart.