Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 11 maart 2023

Lift challenge #177

 


Deze kaart heb ik gemaakt voor het Lift Challenge blog.
Daar vragen ze het volgende:
Lift deze werkwijze waarbij je de achtergrond maakt met TEKST d.m.v. (een) achtergrond stempel(s) zoals op de voorbeelden. Dat hoeft niet persé met embossingpoeder, maar wèl op een gekleurde achtergrond èn over de hele achtergrond. Dit moet de hoofdmoot zijn van je kaart. Het model is vrij, de afwerking geheel aan jou.  
Nou weet ik niet of zwart ook als een kleur wordt gezien en of het alfabet als tekst wordt gezien, dus ik twijfel of ik helemaal aan de eisen van de challenge heb voldaan.
De alfabet stempel is vierkant en heb ik twee keer onder elkaar afgedrukt met embossinginkt, zodat ik een rechthoekige kaart kon maken.
De bijtjes en het fruit komen uit een setje die-cuts en heb ik verhoogd opgeplakt.

groetjes van Ank


15 opmerkingen:

Trijntje zei

Het is wel een hele leuke kaart geworden Ank. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi Ank,
ik vind hem echt heel erg leuk! Volgens mij is dit helemaal de bedoeling. Tenminste zo lees ik het ook. Slim ook om die stempel twee keer af te drukken.

Wilma zei

'n Hele opbeurende kaart is dit geworden Ank voor iemand die ziek is! Mooi gedaan zo.
Fijn weekend verder.
GROET, Wilma.

Angélique zei

Het is een heel leuke kaart, vrolijk door de bijtjes en het geel van de citroen vol bitamine C. Ik denk ook dat dit helemaal de bedoeling is.

Irene zei

Wat is de embossing goed gelukt en gaaf zo op zwart, héél geslaagde lift met dat kader en de gele accenten.
XxIrene

Freubelmina zei

Nou dit is wel een supermooie uitwerking van de lift en lijkt me zeker wel zoals ze hem bedoelen…knap werk Ank xx

Marjan zei

Heel tof kaartje, Ank! De bijtjes zoemen heerlijk rond het fruit, ze komen mooi uit tegen het zwart-witte achtergrondje. Officieel is zwart geen kleur, dacht ik, net als wit en het alfabet geen communicatieve tekst, maar we zijn niet zo streng, hoor :) Je kaart doet gewoon mee! Super gedaan met de dubbele afdruk en fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

!neke zei

Heel mooi op zwart !!!!!
Zeer mooie lift !!!!
Groeten Ineke

Nelleke zei

Een supermooie kaart, alles komt er goed op uit. groet, Nelleke

Femminde zei

Wat een super gaaf kaartje is dit geworden Ank!! Heel tof met dat zwart wit.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Elly zei

Erg leuk gedaan Ank deze kaart.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en het alfabet komt mooi uit op het zwart.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Een leuke kaart Ank! Alles past zo mooi bij elkaar.

Nicole Parmentier zei

Ik vind het een zeer geslaagde lift Ank! Het contrast van het zwart en wit zorgen voor een prachtige achtergrond. En ook al is het alleen een alfabet het ziet er uit als tekst toch?! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge.

Cornelie zei

Je bent lekker op dreef zeg met de Liftkaart, leuk! Ook je kaart met het blauw en goud. Wat een diversiteit. Erg mooi gedaan allemaal en wat tof dat je zo enthousiast meedoet. Dank je wel Ank!