Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 8 juni 2023

52WTC week 23

 


Vandaag doe ik weer mee met het blog van 52WTC  
De inspiratie was in eerste instantie ver te zoeken, veel teveel afleiding in de vorm van lawaai rond het huis.
Ze zijn hier al wekenlang aan het renoveren, de gevels en het dak worden geïsoleerd.
Af en toe is het of ze dwars door de gevel of het dak heen komen.
Maar goed het einde is in zicht en ik heb gisteravond toch nog een kaart kunnen produceren.

Het is een dubbele kaart van kraft waarvan ik de voorkant met een embossing folder heb bewerkt.
Het plaatje is van Stamperia en heb ik rondom met correctievloeistof een wit randje gegeven.
Ik had nog een stukje rood dessinpapier met kerstteksten liggen, dat er achter geplakt.
Een stukje washitape met Merry Christmas er op geplakt.
Als laatste met een brad de mooi sneeuwkristal bevestigd.
Dat was 'm!

Fijne dag!
groetjes van Ank

19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ondanks dat de inspiratie ver te zoeken was Ank, zie ik hier een schitterende kaart!

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met het nostalgische plaatje, het ijskristal met de brad staan er heel leuk bij.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een moi kaartje met het leuke plaatje en leuke details mooi de embossing erachter
groetjes ellen

Wilma zei

Wat 'n prachtige kaart is dit geworden Ank in deze warme kleuren. Altijd mooi, Stamperia. Je hebt ook een gave poinsettia gemaakt, past er goed bij!
Kortom, erg mooi geheel.
Fijne dag nog vandaag.
GROET, Wilma.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in frisse kleurtjes Ank. Hopelijk zijn ze inderdaad snel klaar dan.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Je kaart is erg leuk !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Laurespage zei

Toch een mooie kaart hoor Ank !
Mooi plaatje met mooie kleuren en hele leuke details.
Groetjes, Laurette

Jantine zei

Wat een gave kleurrijke kaart, Ank!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Mooie kaart. Erg leuk samengesteld met de verschillende papiertjes. De ster met de brad maken het helemaal af.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Het is je prima gelukt om nog een hele mooie kerstkaart te maken met hele mooie details. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een leuke kleurrijke kerstkaart.
Oef, wat vervelend om zo lang in de herrie te zitten, mij staat ook nog een grite renovatie te wachten.

carla zei

Ik vind dit een supermooi kaartje.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

joke zei

Schitterende kaart en mooi de achtergrond met embossing.
Groeten Joke

Margreet zei

Wat heb je dat leuke plaatje in een tof kaartje omgetoverd!
Superirritant al die heftige geluiden. Hopelijk zijn ze snel klaar!
xxx Margreet

Freubelmina zei

Je maakte een gezellige kerstkaart Ank, leuk ook die geemboste achtergrond xx

Elly zei

Echt een prachtige kaart Ank!!
Groetjes Elly

marian zei

Een prachtige kaart Ank, toch nog gelukt ondanks de afleiding door de verbouwing.
Groetjes van Marian.

Els zei


Een mooie kerstkaart en leuk is de poinsettia met al die verschillende bloemblaadjes.
Groetjes, Els

Marjan zei

Heel gaaf deze kleurrijke kerstkaart, ik vind hem ook echt wel iets artistieks hebben! Jee, steeds inde herrie is niet leuk, weet er alles van. Hopelijk is de rust inderdaad snel weergekeerd.