Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 21 augustus 2023

Nog meer blaadjes

 


Je kon er op wachten natuurlijk, met de blaadjes die ik overhield van de kaart uit de vorige post heb ik ook weer een kaart gemaakt.
Heel andere stijl.
De blaadjes heb ik allemaal bewerkt met goudverf en vervolgens verhoogd opgeplakt op donkergroen.
Vervolgens alles gemat op goudkleurig glitterpapier en dat weer op een dubbele gele kaart.
Wat goudkleurige versiering en tekst aangebracht en daarmee is deze kaart ook weer klaar.


Op bovenstaande foto zie je ze allebei nog een keer naast elkaar.
Allebei met washitape maar allebei een totaal andere uitstraling.
Deze kaart laat ik ook weer meedoen bij Dutch Card Lovers.

Fijne dag!

groetjes van Ank

21 opmerkingen:

Elly zei

Wat mooi gedaan Ank, en leuk om ze zo samen naast elkaar ook nog te zien.
Heel verschillend.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Wat een leuk idee. Mooie kaarten zijn het geworden. Groeten Trijntje

carla zei

Dit ziet er heel mooi uit Ank.
Toffe kaarten met de blaadjes.
Groetjes,
Carla

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Ank....ze zijn allebei heel mooi!
Groetjes Diny

Lia zei

Het ziet er geweldig uit. Dit wordt vast een topper bij de challenge.
Lia xx

Marjan zei

Heel ander effect, hè? Mooi ook met de goudverf en deze kleuren, weer een mooie kaart voor onze DCL challenge!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kaarten heb je met de bladeren gemaakt Ank. Ik vind vooral die van vandaag erg mooi met die aanzet in goudkleurige verf en de manier van verwerken, schitterend.
Lieve groetjes Miranda

Marjolein zei

En zo heb je opeens twee hele leuke kaarten! Mooi gemaakt Ank. Groet, Marjolein

Eri zei

Wow, deze vind ik ook heel chique met de gouden accenten.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Schitterend weer. Ook die van gisteren, heel mooi! Door het zwart geeft een wat stoere uitstraling en daar houd ik wel van!

Freubelmina zei

Nouja als dit geen recycling is….ik vond die van gisteren al erg mooi maar deze is misschien nog wel mooier xx

Angélique zei

Nou, dat mag je wel zeggen, dat de kaarten heel verschillend zijn! Best ongelooflijk als je bedenkt dat de blaadjes van de een uit de andere kaart komen. Maar ook deze kaart is weer heel mooi, het contrast is prachhtig, het goud maakt het chic.

Trudy zei

Prachtige kaarten met al die blaadjes!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Je bent lekker bezig met die blaadjes!! 2 hele toffe kaarten.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Super leuk Ank mooie gedaan met de 2 kaarten.

Els zei

Prachtige kaarten en slim om op deze manier meteen 2 super leuke kaarten te maken.
Groetjes, Els

Ellen zei

Geweldig idee Ank, deze kaart is net zo mooi!

!neke zei

Ze zijn heel gaaf !!!
Groeten Ineke

Wies zei

Heel mooi Ank, zoals je van de overgebleven blaadjes weer een heel andere kaart hebt gemaakt.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk, zo'n positief en negatief. Mooie blaadjes ook! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Nicole Parmentier zei

Ook deze is weer prachtig Ank! Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging met bladeren.