Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 22 oktober 2023

Zilver


Vandaag laat ik drie kaarten zien in het kader van 'use your stuff '.
Ik had een heel vel met zilverkleurige stickers gekregen, heel erg bling maar voor Kerst mag dat wel.
Bovendien kan ik niks wegdoen dus moest ik ze wel gebruiken.


Het zijn zeer verschillende kaarten geworden.
De eerste met de herten is een slimline kaart geworden.
Om het zilver wat te op te vrolijken heb ik rode plaksteentjes toegevoegd.
De tweede is een scrapling.
Ook weer de rode plaksteentjes toegevoegd.


En de derde zoals je ziet een kerstbalkaart.
De uitgestanste cirkel kon ik ook goed gebruiken, lag er ook al een tijdje.
Nu zijn al deze stickers op en heb ik met een voldaan gevoel de verpakking weggegooid.
Op naar het volgende opmaak project!

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

17 opmerkingen:

carla zei

Prachtige kaarten met het zilver.
Dat staat zeker leuk voor feestelijke gelegenheden.
Tof gemaakt Ank.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Leuke kaarten heb je weten te maken met de zilveren stickers. En je hebt meteen weer wat opgemaakt ..
Da5 geef5 zeker een lekker gevoel.We verzamelen heel wat… Het is hier net zo. Ben zelf ook bezig met opmaken… maar laat me toch weer verleiden om er weer wat nieuws t3 kopen… gisteren ben ik bezig geweest met oude knipvellen. Heb een aantal materialen; bij elkaar gezoch5. Moet nog knippen, plakken en afwerken.. Maar het geeft zeker een goed gevoel als je oude materialen o0 E40 leuke manier kan gebruiken en weer wat opgemaakt hebt. Jij bent ook weer goed geslaagd. Groeten Trijntje

Wies zei

Het zijn drie mooie kaarten in 't zilver geworden. Je hebt deze stickers mooi verwerkt. En je hebt weer iets opgemaakt.👍 Ik probeer ook het oude materiaal dat ik heb wat op te maken.
Groetjes, Wies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaarten, vooral de bovenste met de herten vind ik prachtig Ank. Het lijkt net of de stickers wat bol staan, klopt dat? Dat geeft een gaaf effect vind ik. Inderdaad met Kerst mag het wel blinken en een fijn gevoel om iets op te maken.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Ze zijn alle drie prachtig en maar goed dat je die mooie stickers hebt gebruikt!
Groetjes, Caroline

Hobby Hoogland zei

Leuke kaarten , de kaart met hertjes is mijn favoriet echt leuk in het zilver.
Ik probeer ook dingen op te ruimen maar dan komt er toch weer iets leuks bij.
groetjes Marjan.

Eri zei

Knap gedaan Ank! Je hebt er leuke en heel verschillende kaarten mee gemaakt. de rode steentjes geven een leuk effect, en wat extra pit aan de kaart.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Heel mooi deze kaartjes, oja opmaken.... ik heb ook nog zo`n sticker vellen liggen zonde om weg te doen. Er zijn uren weinig in 1 dag om te knutselen.

GerJanne zei

Oh dat vind ik dus zo knap, dat je met dingen die je nog hebt liggen en niet weg kunt doen zulke leuke kaartjes kunt maken! Ik kan ook niets wegdoen. Misschien moet ik me er zelf oomktoe dwingen gewoon eens te proberen....Als ik ze at een mooie kaartjes er van kunnen komen....

Angélique zei

Ik vind je kaarten heel mooi, chic met het zilver en de rode steentjes. Goed gedaan!

Nelleke zei

Ik vind het zo knap dat je met die zilveren stickers toch mooie kaarten hebt gemaakt. Het rode steentje voegt ook iets toe aan het geheel. Ik begrijp da je een voldaan gevoel hebt hier over. Groetjes Nelleke

Nancy zei

Hey Ank,
Zelf hou ik niet van stickers op mijn kaarten maar jij maakte met deze stickers wel heel erg mooie kaarten! Het lijkt wel of ze gedrukt zijn. Je mag er zeker tevreden over zijn!
Liefs,
Nancy

Marjan zei

Ik doe wel dingen weg, verkoop ook wel eens iets, al gaat dat niet makkelijk (want er is zoveel in die verkoop) en ik heb natuurlijk ook de prijzenpagina bij de Liftchallenge. Maar vind het top dat jij je spulletjes op een creatieve manier opmaakt. Deze kaartjes heb je weer preachtig gemaakt, alle drie! De slimline vind ik heel chique!

marian zei

Drie prachtige kaarten heb je met dit sticker vel gemaakt. En inderdaad weer een lekker gevoel om weer wat opgeruimd te hebben.
Groetjes van Marian.

Henriët zei

Heel goed gedaan om je oude spullen op te maken. En dan heb je meteen weer 3 mooie kerstkaarten. Die met de herten is mijn favoriet.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Wat een gave kaartjes met de mooie bling bling stickers, erg leuk die rode steentjes erop,top!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke stickers ze hebben een sjieke uitstraling
groetjes ellen