Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 26 oktober 2023

Schudden met sterren


En alweer een week voorbij, het is haast niet bij te houden ;-)
Vandaag laat ik een schudkaart zien in zachte kleuren.
De kleuren uit het plaatje heb ik als uitgangspunt gebruikt.


Het schudmateriaal zijn sterretjes en mini kogeltjes in zachtgroen en van die laatste had ik wel wat meer mogen gebruiken, maar dat is achteraf.
Natuurlijk link ik deze kaart weer op het blog van 52WTC .

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

22 opmerkingen:

Eri zei

Een prachtige ronde schudkaart in die zachte kleuren. Het is altijd een beetje gokken met dat schudmateriaal.
Groetjes, Eri

Henriët zei

Een prachtige schudkaart in hele mooie kleuren. Leuke cirkelstansen heb je gebruikt. Die passen erg mooi bij het plaatje vind ik.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Prachtige rond schudkaart heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje met de mooie mallen en het mooie plaatje
groetjes ellen

Jantine zei

Prachtige schudkaart in die mooie zachte tinten, Ank. Zo verfijnd, het lijkt wel een randje kant!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige schudkaart met dat prachtige kerststuk als middelpunt tussen de dansende sterretjes...
Gezellig dat je er bij bent deze week,
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Een prachtige schudkaart heb je gemaakt. Ook de zachte pasteltinten vind ik prachtig.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Wat leuk een ronde schudkaart !!!
Heel mooi gemaakt !
groeten Ineke
DT52WTC

Caroline zei

een heel mooie kaart met die kleurtjes en schutmateriaal
groetjes Caroline
http://stampingwithcaroline.blogspot.com

Marjan zei

Mooi is je schudkaartje, mooie zachte tinten ook, een leuk model en een tikje romantisch ook! Erg leuk schudmateriaal en inderdaad, soms denk je dat er meer van het een of ander in had gekund, maar zo is het ook mooi!

alma.heijenk@gmail.com zei

een hele mooie kaart heb je gemaakt, mooie mal ook.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een beeldige kerstkaart met schudgedeelte Ank. Práchtig.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

carla zei

Deze is prachtig geworden Ank.
Ook van die zachte kleurencombi hou ik van.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

joke zei

Prachtige schudkaart heb je gemaakt, mooi hoor in deze pasteltinten.
Groetjes Joke

Anita van Deur zei

Een prachtige schudkaart en het papier vind ik zo mooi.

Trijntje zei

Prachtige schudkaart met dit plaatje en de kleuren zijn zo mooi. Het is inderdaad lastig om te bepalen hoeveel schudmateriaal je moet gebruiken… groeten Trijntje

Nelleke zei

Wat zie ik veel schudkaarten voorbij komen. Deze is ook weerzin leuk en je gebruikte mooie kleuren. Groetjes Nelleke

Elly zei

Wat een plaatje deze kaart.
Wij vragen bij KIC ook een ronde kaart, dus je kunt meedoen als je wilt.
groetjes Elly

Freubelmina zei

Ontzettend mooi je wekelijkse kerstkaart, wat een prachtige zachte kleuren xx

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooi plaatje en leuk schudmateriaal!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Wauw wat een gaaf kaartje is het! Supermooi samengesteld. Het is altijd een beetje gokken hoeveel schudmateriaal je neemt. Dat is herkenbaar!

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wow wat een prachtige kaart.

Lieve groet, Petra