Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 9 december 2023

Kransen

 


Dit is een ingepland bericht want vandaag sta ik op de KerstCreatiefBeurs die ik voor de wijkvereniging heb georganiseerd.
Vrijdag hebben we de zalen ingericht en de tafelverdeling gemaakt.


De kransen op de foto's heb ik gemaakt en heb ik op mijn kraampje staan.
Ze zijn gemaakt van allerlei kerstballen die wij (de wijkvereniging) in de loop der jaren van wijkbewoners hebben gekregen, dus allerlei soorten en maten door elkaar.


Ik heb er niets bij gekocht maar bewust gebruikt wat er was.
Daardoor was het niet mogelijk kransen in één kleur te maken en uiteindelijk hield ik van alles en nog wat over en daar heb ik de laatste krans mee gemaakt.


Vanmorgen moest ik er al om 8 uur zijn en dat is heel vroeg voor iemand die normaal tot een uur of 9 in bed ligt, maar ja ik moet alles in goede banen leiden en daarom moet ik er als eerste zijn.
Ik wens jullie een fijne dag maar kom vandaag dus hoogstwaarschijnlijk niet langs op jullie blogs.

groetjes van Ank




12 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een prachtige kransen heb je gemaakt! Helemaal niet erg dat ze niet in 1 kleur zijn. Ik vind dit een mooi effect geven.
Ik bewaar het idee want bij ons op school zijn een hoop oude kerstballen die weg kunnen. Leuke klus voor de bovenbouw.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kransen met al die verschillende kleuren veel plezier en succes op de beurs
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

wat is dit mooi zeg en alles van gebruikte materialen! wat goed.
gr Alma

carla zei

Wauw Ank wat zijn dit mooie kransen.
Ik zou al meteen de 2de bij jou kopen.
Wat is basis om dit te maken ?
Eens je zo ééntje gemaakt hebt kan je er jaren van genieten.
Ondanks het slechte weer, hoop ik voor jou op een zeer goede verkoop.
Succes !
Groetjes,
Carla

Eri zei

Wow, je kransen zijn super geworden! Ik wed dat je er geen één meer mee naar huis neemt!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een prachtige kransen, Ank. Zelfs die laatste met alle restjes ziet er gaaf uit.
Ik hoop dat je een leuke, vruchtbare (qua verkoop) dag hebt gehad.
xxx Margreet

marian zei

Geweldig mooie kransen heb je gemaakt en ik wens je veel succes met de verkoop op de kerstmarkt.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Nou, jij ligt vast bij te komen met de beentjes omhoog! Was het leuk en een succes?
De kransen zijn geweldig! Wat mooi!!

Freubelmina zei

Wat ben jij toch een ontzettend druk bezig bijtje en wat zijn die kransen schitterend zeg! 🤩
Hopelijk heb je een leuke dag gehad én lekker verkocht?!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave kransen heb je gemaakt Ank, volgens mij zijn die zo verkocht. Hoe krijg je de ballen zo mooi dicht tegen elkaar?
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat een gave kransen!! Zoooo mooi gemaakt.
Hopelijk heb je een leuke kerstmarkt gehad. Want het weer viel een beetje tegen denk ik.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Prachtig zijn je kransen, je hebt de ballen en spulletjes heel goed verwerkt! Die met de felle kleuren is juist erg leuk, vrolijk! Was de markt een succes?