Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 1 februari 2024

Kerstkaart


Het is alweer donderdag en natuurlijk kom ik dan weer met een kerstkaart die meedoet aan 52WTC
Het stapeltje met deze mooie kaders is nog lang niet op.
Ik heb ze destijds gekocht toen ik zelf nog geen stansapparaat had en ik weet helaas niet van welk merk stans dit het resultaat is.
Dit keer een blauwe en die heb ik geplakt op wit papier wat ik heb geëmbost.
De plaatjes heb ik weer uitgeknipt uit een blok van Craft O' Clock en daar een mooi tafereeltje mee gemaakt.
Geen tekst want dan wordt de kaart te vol vind ik.
Alle besjes heb ik met een perlenpen aangezet.

groetjes van Ank

 

26 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk en lief kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke kader en wat een schattige plaatjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Freubelmina zei

Wie wat bewaart…..je maakte er een hele mooie kaart mee en zeker weer met het extra embossingdeel erachter Ank xx

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat leuk dat kader. Heel mooi kaartje zo en wat geinig dat marshmallow mannetje in de chocolademelk....hahaha..

Anita van Deur zei

Enig kaartje hij voelt zich thuis in de warme chocolademelk.

Trijntje zei

Heel leuk d3 ze kaart met het mooie kadertje. Je kan ze leuk opmaken zo. Mooi tafereeltje. Groeten Trijntje

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart met de lekkere chocomel Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

Eri zei

Je hebt een leuk tafereeltje gemaakt in dit mooie kader!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat heb je geboft met de koop van deze kaders. Je hebt er weer een prachtige kerstkaart mee gemaakt.
xxx Margreet

Jantine zei

Prachtig kader, Ank! Ik heb ook allerlei dingen liggen waarvan ik niet meer weet waar het vandaan komt...maar dat is geen reden om het niet te gebruiken toch. Je maakte een heel leuke kaart, die plaatjes van Craft o'çlock passen er mooi bij.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze mooi gedecoreerde kerstkaart Ank. Kijk dat marshmallow mannetje lekker liggen dobberen in de warme chocolademelk hihi. Die kaders zijn heel mooi en zeker leuk om op te gebruiken.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat een leukerd weer, zo'n gezellige sneeuwpop
groetjes alma

carla zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Marijke zei

Wat een leuk kaartje met deze leuke plaatjes! Ik denk dat iedereen zich wel herkent in het hebben van dingen en gewoon niet meer weten waar het vandaan komt! We verzamelen wat af! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Marjan zei

Ook weer zo'n mooi kader en wat passen deze superleuke plaatjes er goed bij, het is weer een mooi kaart Ank!

!neke zei

Leuk Ank !!!!!
mooie randstans !
groeten Ineke

marian zei

Het is weer een prachtige kaart georden met dat mooie kader en dat mooie papier van Craft O'clock.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart Ank, geweldig hoe die kleine sneeuwpop aan het badderen is in de chocolademelk.
Gezellig dat je weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Henriët zei

De plaatjes passen erg mooi bij het blauwe kader. En samen met de embossing op de achtergrond is het een heel mooi geheel.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Heel mooi deze kaart en superleuke plaatjes.
Groetjes, Laurette

joke zei

Geweldige rand en mooi met de geemboste achtergrond, mooi gedecoreerd.
Groetjes Joke

Je@net zei

Wat een mooie winterse kaart heb je gemaakt!

Ans Gilbert zei

Het zijn echt hele mooie kaders en de plaatjes passen er perfect bij/in,
Groetjes,
Ansx

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een leuke winterkaart maakte je met deze vrolijke sneeuwmannen!
Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met deze leuke plaatjes op de mooie rand!
Groetjes, Caroline

De Hobbykamer van Petra zei

Een leuke en knusse kaart met de diecuts.

Lieve groet, Petra