Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 10 februari 2024

Voor mijn nicht

 



Vol trots belde mijn nicht mij op om te vertellen dat ze oma gaat worden, voor de eerste keer.
Zij heeft veel narigheid in haar leven meegemaakt en ik ben zo blij voor haar dat er dit keer eens leuk positief nieuws te melden viel.
Dus stuur ik haar geen Valentijnskaart maar dit exemplaar in plaats daarvan.
Het prachtige bloemenhart (merk mij niet bekend) heb ik uit wit gestanst en daarna op een rode cirkel geplakt zodat het goed tot zijn recht komt.
Bewust iets uit het midden gedaan om een goede compositie te krijgen.
Ook maar weer eens een bedel gebruikt en de puffy sticker hartjes vond ik er ook wel goed bij passen.
Met stickerlijntjes heb ik weer een kader gemaakt.
De tekst heb ik op de computer gemaakt en uitgeprint.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

19 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Dit is altijd een fijne gelegenheid voor een kaart, en in dit geval nog extra ook begrijp ik. Mooie kaart, die vast erg zal worden gewaardeerd.
Grietje.
Ps., jij ook gefelicteerd met het nieuwe familielid op komst.
Grietje

Angélique zei

Een heel mooie, liefdevolle kaart, die, vooral in deze situatie, heel erg gewaardeerd zal worden.

!neke zei

Mooie kaart voor je nicht !!!!
groeten Ineke

Eri zei

De toekomstige baby zal met veel liefde ontvangen worden bij de trotse Oma in spé. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Prachtige kaart voor je nichtje! Ook jij gefeliciteerd.

Henriët zei

Altijd leuk als er weer een kleintje op komst is. Je maakte een prachtige kaart om je nicht hiermee te feliciteren.
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor je mochten.
Mooie kleuren combinatie.
Groetjes Elle-Jeanne

Freubelmina zei

Wat een mooi en vooral lief kaartje voor deze mooie gebeurtenis Ank, fijn voor je nicht en ze zal zeker blij zijn met deze mooie kaart xx

alma.heijenk@gmail.com zei

ah wat een fijn bericht voor haar, mooi kaartje voor deze gelegenheid.
groetjes Alma

Margreet zei

Wat zal oma in spé blij zijn met deze mooie kaart.
xxx Margreet

Trijntje zei

Hele mooie kasrt heb je voor je nicht gemaakt. Leuke stansen gecombineerd . Groeten Trijntje

GerJanne zei

Oh wat zijn dat toch een mooie nieuwtjes he? EN wat kun je dan blij zijn voor een ander!
Je kaart is ook prachtig! Wat een mooi hart is dat! Nog nooit eerder gezien.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart voor de aanstaande oma met een heel mooi hart!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie opengewerkte bloemen hart en de andere leuke details die zal ze best waarderen
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een mooie kaart en fijn voor je nicht dat het tij zich een beetje keert nu.

marian zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je nicht. Fijn voor haar dat ze eindelijk eens goed nieuws heeft.
Groetjes van Marian.

Hobby Hoogland zei

Een leuke kaart en ook een leuk berichtje .
Eerste kleinkind , heel bijzonder voor haar.
Denk dat de kaart wel in de smaak valt.
groetjes Marjan.

Femminde zei

Wat heb je er een super kaartje voor gemaakt!! Echt heel erg mooi.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Wat fijn voor haar dit nieuws! En dan een mooie felicitatie van jou, prachtige kaart, Ank! Mooi dat silhouet tegen het mooie bloemenhart!