Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 2 februari 2024

Gestempeld


Vandaag een tweede post, dat is voor mij wel een zeldzaamheid maar het heeft te maken met het feit dat ik nog aan de challenge van Dutch Card Lovers mee wil doen.
Gevraagd wordt een kaart met drie paneeltjes waar je een tafereeltje op maakt.
Het mag niet een stans zijn waar bijv. drie openingen in zitten, je moet de paneeltjes zelf uitstansen.
Om te beginnen heb ik een wit vel gepoetst met distress inkt en daar uit heb ik drie verschillende formaten fishtails gestanst.
Daar heb ik met kleine stempeltjes tafereeltjes op gezet.
Ik heb gekozen voor bomen en hertjes.
Deze heb ik geplakt op een bijpassende kleur mintgroen en dat weer op een dubbele ecru kleurige kaart.
Ter versiering wat roze sterretjes.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

 

15 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Oh dit is ook leuk 3 winterse tafereeltjes met de hertjes. Leuk dat je weer meedoet doet met de DCL Ank.

Danielle zei

Wat een leuke kaart Ank! Erg mooie kleurtjes en wat een leuke stempeltjes. Het is wat met die deadlines van de challenges, maar het is je gelukt!

Marjan zei

Prachtig Ank! Mooie en tere tintjes en wat schattig die kleine tafereeltjes. Leuke vormen heb je gekozen voor op je kaart! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

!neke zei

Helemaal top !!!!
Ik ben er niet aan toe gekomen !!!!
groeten Ineke

Ellen zei

Wat een leuke panelcard Ank, mooie stempeltjes heb je gebruikt voor je tafereeltjes.
Bedankt voor het meedoen met L.
Groetjes Ellen

Marjolein zei

Mooie kaart Ank, een mooie zachte achtergrond heb je geblend. Origineel bedacht met de fishtails. Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Oh wat mooi Ank! Heel gaaf die kleuren.
EN de tafereeltjes zijn ook al zo leuk!

Freubelmina zei

Heel erg mooi en sfeervol hoe je de afbeeldingen verwerkt hebt Ank xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke paneeltjes en de silhouet stempels leuk verwerkt op je kaart
groetjes ellen

Angélique zei

Ohh, dit is echt een plaatje van een kaart, prachtig! Alles past zo mooi samen, heel goed gedaan.

Eri zei

Wow, wat heb je dat leuk bedacht met de fish tails als paneeltjes. je hebt er schattige tafereeltjes op gestempeld!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart met die bestempelde paneeltjes Ank. Mooie kleuren inkt heb je gebruikt. Schattige stempels ook.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat super leuk gedaan Ank!! En het leuke van challenges is dat je dit vast anders niet gemaakt had.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

marian zei

Wooow wat een prachtige kaart weer. Heel goed bedacht zo en ook de zachte kleurtjes zijn prachtig en passen super goed bij de stempeltjes. Het lijkt een klein beetje op et poollicht en dat past heel goed bij die rendieren.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Heel mooi met die paneeltjes en prachtige kleuren!
Groetjes, Caroline