Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 2 februari 2024

Sterkte

 



Helaas had ik een condoleancekaart nodig voor de man van een oud-vriendin die in het zuiden van het land woont.
We hebben elkaar al tientallen jaren niet meer gezien maar wel nog steeds af en toe contact.
Nu is haar man dus totaal onverwacht en veel te jong (nog geen 65) overleden.

Gelukkig hoeven rouwkaarten tegenwoordig niet meer kleurloos en saai te zijn.
Maar teveel toeters en bellen vind ik ook weer niet gepast.
Dus heb ik deze eenvoudige kaart gemaakt.
Ik hoop dat het gezin vandaag een mooi en warm afscheid mag ervaren.

groetjes van Ank

7 opmerkingen:

marian zei

Een mooie stijlvolle condoleance kaart heb je voor deze gelegenheid gemaakt.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Stijvolle kaart Ank.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Mooie stijlvolle condoleance kaart. Dat is altijd fijn om te sturen. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie stijlvolle kaart.
groetjes Alma

Freubelmina zei

Een mooie troostrijke kaart voor de familie van de veel te vroege overleden vriend xx

Marjan zei

Nee, ze moeten wel ingetogen zijn, vind ik ook. Dit is een mooi voorbeeld daarvan.