Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 8 februari 2024

Kerstman


En weer is het kerstkaarten donderdag.
Wat vliegen de weken toch voorbij!
En ik ga jullie weer vervelen met een kaart met hetzelfde kader.
Dit keer in gebroken wit.
Het concept is verder hetzelfde; opgewerkt met uitgeknipte plaatjes.
Deze komen uit een blokje van Scrap Boys.
Natuurlijk link ik deze kaart weer bij 52WTC

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

35 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooie kerstkaart heb je gemaakt
grtjs, martina DT 52 WTC

Freubelmina zei

Hij is prachtig Ank! Knappe kerstman en je hebt de plaatjes mooi uitgeknipt met het kleine witte randje 🤩

Trijntje zei

Hele mooi kerstkaart Ank. Erg mooi opgemaakt .Het kader past hier weer heel mooi bij. Zo langzamerhand krijg je weer iets op… Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooie plaatjes!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Gaat niet vervelen deze stans Ank hij is heel mooi, prachtige kaart is het. Ook de voorgaande kaart heel mooi.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Ank
Leuk plaatje van de kerstman.
Groetjes Elle-Jeanne

carla zei

Wat heb je weer een prachtige kerstkaart gemaakt.
Erg leuk met de kerstman.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

alma.heijenk@gmail.com zei

Mooie kaart, die rand blijft mooi.
groetjes Alma

Trudy zei

Leuke kaart en wat een super gezellige kerstman!
De weken vliegen inderdaad voorbij dat vind ik ook!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mij verveel je niet hoor, het is weer een plaatje Ank. Heel fris dat rood-wit en wat kun jij mooi knippen, schitterend. Bij mij zijn de randjes nooit zo mooi gelijkmatig wit, petje af.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ps..ik moest zo lachen om je woordspeling bij mijn dieptekaart "roosmantisch", hoe kom je erop.

Eri zei

Deze vrolijke kerstman staat prachtig op die chique stans. De toef bovenaan staat er heel mooi bij, en maakt het helemaal af.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Een leuk vrolijk kaartje met die leuke kerstman! Die rand op de achtergrond vind ik juist mooi erbij! dus vervelen is er niet bij hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie kader en de nostalgische kerstman
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Je verveelt ons NOOIT.
En zeker niet met van die prachtige kaarten als deze....
Wat een prachtige bloementoefen erbij.
Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met weer heel veel knipwerk, ik vind dat knippen lastig, komt door artrose en dan vind ik het soms niet netjes genoeg,
Groetjes,
Ansx

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met weer heel veel knipwerk, ik vind dat knippen lastig, komt door artrose en dan vind ik het soms niet netjes genoeg,
Groetjes,
Ansx

Margreet zei

Ja hoor, daar is dat kader weer.....en ik blijf hem mooi vinden. Je hebt de kaart mooi opgevuld met de kerstman en poinsettia's.
xxx Margreet

Angélique zei

O, is dit echt dezelfde mal? Wat kleur al niet kan doen. Het is een heel mooie, gezellige kaart.

De Hobbykamer van Petra zei

Ook deze is weer prachtig Ank.

Lieve groet, Petra

Grietje Jansen zei

Wat een mooie mal voor de rand. Prachtige kaart.
Grietje

marian zei

Wel hetzelfde kader maar toch steeds weer een andere kaart omdat je er steeds weer andere decoratie en kleuren gebruikt. Ook deze is weer prachtig geworden.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wow Ank, wat weer een prachtige kerstkaart! Wat een mooi kader en prachtige plaatjes.
Groetjes Antje

Henriët zei

Super leuke kaart met deze vrolijke kerstman.
Groetjes van Henriët

joke zei

Schitterende kaart en de rand verveelt niet zo gauw hoor.
Groetjes Joke

Wilma zei

Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Ank, heel mooi geheel is dit zo! Prachtige knipelementen heb je gebruikt.
Fijne avond.
GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Ank met de vrolijke kerstman erop.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank. Mooie afbeelding en mooie stans gebruikt.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Laurespage zei

Een hele mooie kerstkaart met een leuk plaatje.
Groetjes, Laurette

GerJanne zei

Wat gaaf Ank, die kaderstans! Het is een heel mooi kaartje!

Yvonne zei

Je hebt er weer een mooie kaart mee gemaakt Ank.
Echt Kerst met deze lieve kerstman.

Groetjes, Yvonne.

Nelleke zei

Jij bent goed bezig om oude dingen op te maken. Leuke kaart geworden zeg! Mooie plaatjes heb je gebruikt. Groetjes Nelleke

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een leuke laagjeskaart maakte jij. Helemaal Kerst!!
Liefs,
Nancy

Marjan zei

Prachtig deze kaart, het kader is supermooi en zo geschikt ook voor deze kaart. Mooi zoals je alle plaatjes heb verwerkt!

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhhh deze is prachtig, een kunstwerk bijna.!

!neke zei

Prachtig met die leuke kerstman als middelpunt !
groeten Ineke
DT52WTC