Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 2 april 2024

Tilda

 


Bij het zoeken naar iets anders kwam ik een stapeltje Tilda papier tegen.
In de begintijd van het scrap-kaarten maken was ik hier helemaal verliefd op.
Het was wat in de vergetelheid geraakt maar nu heb ik me toch laten inspireren om er wat mee te doen.


De vellen met afbeeldingen heb ik s' avonds voor de t.v. uit zitten knippen.
Daarbij heb ik de grote scrapvellen gezocht die er qua kleur het best bijpassen.
Hoewel van hetzelfde merk waren sommige kleuren net even anders.


Bij de laatste heb ik bordeaux ribbelkarton gebruikt.
Alle afbeeldingen heb ik verhoogd opgeplakt en de een wat simpeler dan de ander gehouden, voor elk wat wils, zeg maar.
Hieronder staan ze nog even op een rijtje.


Ik ben heel benieuwd wat jullie van de lange lijs Tilda vinden, ik lees weer graag jullie reacties.
Fijne dag!
groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaartjes mooi van kleur en het Tlda papier super! ook je vorige kaart vind ik super mooi met de veer en bling.

Marjolijn van Elsberg zei

Ik ben verliefd op Tilda!!! Heb al 4 poppen gemaakt en wat zijn ze leuk om te maken ook, dit papier ken ik helemaal niet, wel een beetje jaloers nu hoor, je kaarten zijn echt prachtig!!!

Trijntje zei

Ik vind deze kaarten supermooi.. je heb de lange Tilda’s leuk op de kaart gezet. Ik heb ook nog blokken van Tilda… Groeten Trijntje

Margreet zei

Ik vind lange lijs Tilda geweldig!!
xxx Margreet

Eri zei

Je bent lekker aan het knippen en plakken geweest, en met een leuk resultaat.
Groetjes, Eri

Nicole Parmentier zei

Oh ja Tilda! Ik weet dat nog wel! Heb zelfs nog een aantal boeken met naaipatronen van haar. (buiten een paar sloffen nooit iets uit gemaakt..) Het papier vond ik altijd geweldig maar te duur ha ha. Superleuk om deze kaarten voorbij te zien komen. Beetje Oilily, ik houd daar wel van!

Mijn kaart voor de liftchallenge had ik trouwens wel versiert aan de binnenkant, (hoe kan het ook anders) met het stencil wat ik ook voor de voorkant had gebruikt. ;-) Ik was alleen vergeten er een foto van te maken..
Groetjes, Nicole

Angélique zei

Weer eens iets heel anders met deze leuke dames, je hebt ze mooi gecombineerd met hun achtergrond en het geheel versierd met mooie bloemen

Nelleke zei

Ik ken lange lijs Tilda niet, kan me wel voorstellen dat je daar fan van was, ze zijn nog steed sleur. Je hebt er echt leuke kaarten van gemaakt. Missie helemaal geslaagd dus. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Oh wat een gave kaartjes Ank! Ik vind ze helemaal geweldig! Wat een geluk dat je ze vond bij het oprommelen!

Marja Sch zei

Echt super leuk gedaan. Idd heel mooi papier. Groetjes Marja

marian zei

O, wat een leuke kaarten heb je met de Tilda's gemaakt. Ik heb er ook nog een aantal liggen. Wist maar niet wat ik ermee moest. Je hebt me wel inspiratie gegeven, dank je wel.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Super leuke kaarten met dit papier!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Deze had ik nog niet gezien, maar ook een mooie serie met de leuke figuren van Tilda, je bent goed op weg om dit leuke papier op te maken! Mooie frames ook!

Elly zei

Prachtig ook deze kaarten!!! Kleuren zijn ook heel mooi, en fijn eens iets totaal anders te zien, even wat nieuws voor mij dan.
Groetjes Elly

Epie zei

Wat n leuke serie kaartjes met Tilda figuurtjes erop , Ank
Fijne dag gewenst Epie