Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 1 juli 2024

Dieptekaart


Vandaag gaan we weer de diepte in met deze dieptekaart *lol*
Hij is behoorlijk groot geworden omdat ik de rand van de afbeelding er ook weer omheen heb gedaan maar dat vond ik wel mooier.


Voor de bloementoef heb ik allemaal restantjes gebruikt.
Ik vond nog een doos met allemaal uitgestanste bloemen en blaadjes e.d.
Met een mosgroene (lijkt zwart op de foto) perlenpen nog wat dotjes geplaatst.

Gisteren had ik het geluk dat ik jonge uitgevlogen Torenvalken kon fotograferen
Ze zaten helaas op een dak dus niet zo'n mooie achtergrond maar ja je kunt niet alles hebben.
Als je alle foto´s wilt zien klik dan hier .



Fijne dag!
Groetjes van Ank



 

14 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Ank. Mooie bloemen toef heb je erop. Wat een prachtige foto’s van de torenvalken. Ik stuur je binnenkort even een berichtje… Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Een mooie bloemige kaart. Wat een pracht dier is de torenvalk toch.

!neke zei

Heel mooi je dieptekaart !!!
gave foto's !
groeten Ineke

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een mooie bloemenkaart is dit.
Fijn dat je de vogels zo dicht kon fotograferen!
Ik reageerde ook nog op de Lore-kaart hieronder...
Liefs,
Nancy

marian zei

Je hebt een prachtige dieptekaart gemaakt. En prachtige foto's van de torenvalken.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi dieptekaartje met het mooie papier en de mooie bloemen
mooie foto's van de torenvalken
groetjes ellen

Eri zei

Oh, wat heb je een mooie dieptekaart gemaakt met het mooie papier en de bloementoef. Het zou ook zonder zijn om de rand eraf te knippen. Prachtige foto's heb je gemaakt van dit stel torenvalken!
Groetjes, Eri

Hobby Hoogland zei

Prachtige diepte kaart .
Mooi met de bloemen er nog bij.
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt , daar heb je wel de tijd voor genomen.
Heel erg mooi.
groetjes Marjan.

Daphne zei

Op z'n tijd is een grote kaart best eens leuk.
Heb je mooi gemaakt, vind ik, mooi dp.
Wat een prachtige foto's, zo mooi om te zien, samen staan ze sterk, dat willen ze uitstralen, zo lijkt het.

Angélique zei

Oh, wat een prachtige kaart! Die bloementoef is er zo mooi op.
Je foto's zijn ook super, heel scherp. Gaaf die jonge valkjes.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart is dat geworden Ank en je foto's zijn weer zo leuk!

Femminde zei

Super mooie dieptekaart!! Leuk zo goed als alles bij elkaar past.
En wat een mooie jonge torenvalkjes. Echt heel gaaf om te zien.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Wies zei

Mooie romantische dieptekaart met dit papier en de mooie bloementoef. En wat een mooie foto's van de torenvalkjes.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige dieptekaart, schitterende afbeelding en heel mooi gedecoreerd en opgewerkt Ank. Wat een mooie foto van de torenvalken, lief die koppies.
Lieve groetjes Miranda