Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 4 juli 2024

CAS

 


Vandaag heb ik CAS kaart om te laten zien die zich lastig laat 'vangen' in een foto.
De basiskaart is zilverkleurig glanskarton en daarop koperkleurig glitterpapier met een reliëf er in.
De tekst heb ik een keer uit zilver en een keer uit koperkleur gestanst en verschoven op elkaar geplakt.
Eerst wilde ik er nog van alles bij doen maar uiteindelijk vond ik het zo het mooist.


Deze kaart doet mee met 52WTC  en bij DCL
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Fijne dag!
groetjes van Ank

22 opmerkingen:

Eri zei

Een mooie CAS kaart Ank, hij glinstert je tegemoet!
Groetjes, Eri

Marjan zei

Ik weet hoe lastig die glans te vangen is, zonder rare spiegelingen, maar ik kan me het effect goed voorstellen. Mooie kaart en meer dan de opvallende tekst heeft het kaartje ook niet nodig. Fijn dat je weer meedoet met DCL, Ank.

Creaellenknutselsite zei

bling bling wat een leuke kaart met het glimmende papier
groetjes ellen

Nancy zei

Hey Ank,
Wat een mooie kaart werd het. Ik moest even kijken, dacht eerst dat het een doorsnee foto van speculaas of gebak was en werd al helemaal blij ervan, haha!
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn blogbericht.
Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie feestelijke kerstkaart door het bling-bling gehalte Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Mooie kaart met alleen maar de tekst. Is ook genoeg, want zo krijgt het koperkleurige glitterpapier ook veel aandacht.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat een mooie eenvoudige kaart. De materialen doen het echt op deze kaart. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en die heeft niet meer nodig!
Groetjes, Caroline

Je@net zei

Gaaf effect geeft het zo. Erg leuke kaart, Ank!

Marijke zei

Dat is een mooi kaartje met dat reliëf papier! Ziet er grappig uit! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Wat een prachtige kaart. Hij is prima zo, heeft ook niets meer nodig. Het effect van het zilver en koper is al meer dan genoeg.
Echt een CAS kaart.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Gaaf dit kaartje!

Henriët zei

Een anders dan anders kerstkaart maar wel erg leuk!
Groetjes van Henriët

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Heel mooi geworden, meer heeft de kaart niet nodig. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

GerJanne zei

Ik vind het wel een heftige kerstkaart. Dat woord was het eerste wat in me opkwam..

carla zei

Een hele mooie kaart.
De achtergrond ziet er echt geweldig uit.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig Ank en ik denk in het echt nog mooier!!!

Angélique zei

Een feestelijke kaart met al die glitters en glimmers

Rosalien Zwackhalen zei

Een mooi clean and simple kaartje. De achtergrond vindt ik ook heel mooi en ruw en door het zilver als schaudw achter de tekst te doen haalt het helemaal naar voren. Super combi. Leuk dat je weer meedoet Ankie met de DCL.

!neke zei

Heel mooi !!!!!
groeten Ineke

Colien zei

Letterlijk een schitterende kaart!
Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijkse challenge.
grtz Colien 52WTC

Daphne zei

Ik snap goed wat je bedoeld, ook al is het moeilijk op de foto te zien.
Het is een mooie combinatie en voor kerst helemaal leuk, met al dat bling bling.